Για την "Cyber Monday", οι εκτιμήσεις της Adobe νωρίς χθες βράδυ έκαναν λόγο και ένα νέο ρεκόρ 3,39 δισεκ. δολαρίων (+10,2%)
Τα smartphones δεν είναι πλέον μόνο δημοφιλή δώρα κάτω από το χριστουγεννιάτικο δένδρο, αλλά χρησιμεύουν όλο και περισσότερο στις αγορές για τις γιορτές, επιταχύνοντας την άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου τις τελευταίες ημέρες.
Η τάση επιβεβαιώνεται με τους πρώτους απολογισμούς του προηγούμενου Σαββατοκύριακου στις ΗΠΑ λόγω της Ημέρας των Ευχαριστιών, την Πέμπτη, σηματοδοτώντας την κορύφωση των πωλήσεων στα τέλη του έτους στη χώρα αυτή χάρη στις καθιερωμένες εκπτώσεις --που αρχίζουν κατά παράδοση την "Black Friday" στα φυσικά καταστήματα πριν επεκταθούν στα διαδικτυακά τη Δευτέρα, γνωστή ως "Cyber Monday".
Φέτος, ωστόσο η Black Friday πέρασε στην ιστορία ως η πρώτη ημέρα που απέφερε ένα και πλέον δισεκατομμύριο δολάρια από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσω των κινητών τηλεφώνων, υπολογίζουν οι αναλυτές της Adobe Digital Insights.
Οι Αμερικανοί ξόδεψαν την Παρασκευή 1,2 δισεκ. δολάρια μέσω των smartphones και των tablets, ποσό αυξημένο κατά 33% σε σχέση με πέρυσι. Αυτό βοήθησε ώστε οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις να ξεπεράσουν για πρώτη φορά το όριο των τριών δισεκ. δολαρίων μέσα σε μια μέρα (αύξηση κατά 1,6% σε ένα χρόνο, στα 3,34 δισεκ.).
Για την "Cyber Monday", οι εκτιμήσεις της Adobe νωρίς χθες βράδυ έκαναν λόγο και ένα νέο ρεκόρ 3,39 δισεκ. δολαρίων (+10,2%) που πρέπει να δαπανήθηκε στις διαδικτυακές αγορές, από τα οποία το 1,19 δισεκ. σε αγορές μέσω τάμπλετ και "έξυπνων" κινητών τηλεφώνων.