Το Facebook πρόσφατα ανακοίνωσε μία πληθώρα αλλαγών στην νέα πολιτική χρήσης των προσωπικών δεδομένων, καθώς και την ανακοίνωση των δικαιωμάτων και των ευθυνών (SRR) της υπηρεσίας και κάλεσε τους χρήστες του να ψηφίσουν αν υποστηρίζουν τις νέες αλλαγές ή όχι.
Η διοίκηση του Facebook δήλωσε πως έκανε πολλές αλλαγές που βασίστηκαν σε προτροπές και σχόλια της κοινότητας και δίνει την δυνατότητα στους χρήστες του να ενημερωθούν και να ψηφίσουν για τις αλλαγές, δίνοντας τους το χρονικό περιθώριο της μίας εβδομάδας. Η περίοδος των εκλογών ξεκίνησε ήδη και θα διαρκέσει μέχρι και το μεσημέρι στις 10 Δεκεμβρίου.
Για να προσμετρήσει η ψήφος του κοινού στις αποφάσεις που θα παρθούν, θα πρέπει να συμμετάσχει περισσότερο από το 30% των ενεργών χρηστών του Facebook. Aν αναλογιστεί κανείς ότι αυτό το ποσοστό αντιστοιχεί σε κάτι λιγότερο από τον συνολικό πληθυσμό των Ηνωμένων Πολιτειών, γίνεται κατανοητό ότι δεν πρόκειται για μία εύκολη διαδικασία.
Αξίζει να σημειωθεί πως μία από τις, παράδοξες, προτάσεις που έχει καταθέσει το Facebook, είναι να καταργηθούν οι διαδικασίες ψηφοφορίας, αφού σε σχόλια του το κοινό επισήμανε πως τα “δημοψηφίσματα” τελικά επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα των υπηρεσιών. Ίσως η πιο αμφιλεγόμενη αλλαγή που προτείνει το Facebook αφορά την παροχή των προσωπικών δεδομένων των χρηστών σε όλες τις εταιρίες που έχουν εξαγοραστεί από αυτό με σκοπό την βελτίωση των υπηρεσιών τους.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επικείμενες αλλαγές, το Facebook θα διοργανώσει στις 4 Δεκεμβρίου, σε ζωντανή αναμετάδοση, μια εκπομπή που θα περιγράφει τις προτάσεις του και θα απαντήσει σε πολλές απορίες των χρηστών.