Στη μάχη του ηλεκτρονικού εμπορίου μπαίνει δυναμικά το Twitter, με όπλο... ένα κουμπί!
Ήδη από σήμερα, κάποιοι χρήστες στις ΗΠΑ μπορεί να παρατηρήσουν σε ορισμένα tweets που περνοδιαβαίνουν από το timeline τους ένα κουμπί “buy”, το οποίο θα τους προτρέπει να αγοράσουν ένα προϊόν απευθείας μέσω Twitter, καθώς η υπηρεσία βρίσκεται σε πιλοτικό στάδιο εφαρμογής.
Μάλιστα, αυτή τη φορά, και αντίθετα με την περίπτωση της συνεργασίας του Twitter με την Amazon, οι χρήστες δε θα καλούνται να χρησιμοποιήσουν κάποιο ειδικό hashtag ή να αναρτήσουν κάποιο tweet για να κάνουν χρήση της υπηρεσίας. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να πατήσουν το κουμπί “buy” και να δώσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας και το σημείο παράδοσης του προϊόντος.
Μεταξύ των προϊόντων που πωλούνται σε αυτό το πρώιμο στάδιο της υπηρεσίας είναι προωθητικό υλικό (όπως μπλούζες και εισιτήρια για συναυλίες) καλλιτεχνών όπως η Rihanna και ο Eminem, καθώς και καταστήματα λιανικής.
“Οι χρήστες θα αποκτήσουν πρόσβαση σε προσφορές και προϊόντα που δεν μπορούν να βρουν πουθενά αλλού και μπορούν να τις εκμεταλλευθούν απευθείας από τις εφαρμογές του Twitter για Android και iOS”, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.