Μία νέα υπηρεσία προσφέρει στους καταναλωτές η Amazon, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προσθέτουν στο “καλάθι” τους προϊόντα μέσω Twitter, χωρίς καν να χρειαστεί να μπουν στην ιστοσελίδα της Amazon.
Πώς γίνεται αυτό; Η διαδικασία είναι πολύ απλή: Ο χρήστης του Twitter εντοπίζει ένα tweet στο οποίο περιέχεται ένας σύνδεσμος προς τη σελίδα ενός προϊόντος στο Amazon. Κατόπιν, απλώς απαντά σε αυτό το tweet (reply), προσθέτοντας το hashtag #AmazonCart, και το προϊόν τοποθετείται άμεσα στο “καλάθι” του!
Κατόπιν, όταν είναι έτοιμος να ολοκληρώσει την παραγγελία, ο χρήστης μπαίνει στο amazon.com και το “καλάθι” περιέχει το προϊόν που ο ίδιος επέλεξε νωρίτερα. Δηλαδή, απλώς δίνει την εντολή “Buy”, και όλα είναι έτοιμα!
Το σλόγκαν της Amazon για την υπηρεσία, άλλωστε, τα λέει όλα: “Add it now. Buy it later”, ή “Πρόσθεσέ το τώρα. Αγόρασέ το αργότερα”.