Τα διάσημα και λαχταριστά μπισκότα Oreo αποτελούν μια λιχουδιά που κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί.
Σε πολλές ζαχαροπλαστικές τεχνικές, έχουν αντικαταστήσει ακόμη και τα απλά μπισκότα, όπως, για παράδειγμα, στα τρουφάκια ή σε βάση τσιζκέικ (σοκολατένιου... σλουρπ!).
Η εταιρεία που τα κατασκευάζει, η Mondelez International, αποφάσισε, για χάρη της φετινής έκθεσης εμπορίου SXSW που διεξάγεται στις ΗΠΑ, να δώσει το λόγο στους καταναλωτές.
Για το σκοπό αυτό χρησιμοποίησε το Twitter! Έτσι, θα κατασκευαστούν τα πιο... δημοφιλή διαφορετικά μπισκότα.
Το "κλειδί" της διαφορετικότητας είναι η λαχταριστή κρέμα των Oreo. Σίγουρα, αν δεν το κάνετε οι ίδιοι, έχετε ακούσει να σας περιγράφουν πόσο τους αρέσει να γλείφουν την εσωτερική κρέμα των Oreo...
Τι θα λέγατε αν η κρέμα αυτή έπαιρνε και άλλες γεύσεις, πέρα από την κλασική και εν προκειμένω, αυτή που θα αποκτήσει το πιο δημοφιλές hashtag στο Twitter;
Οι ιθύνοντες της εταιρείας σκέφτονται εδώ και καιρό να παραλλάξουν τα διάσημα μπισκότα και να τα εμπλουτίσουν με ποικίλες γεύσεις.
Προς το παρόν, θα το κάνουν μόνο μέσα στα πλαίσια της έκθεσης. Γιατί όχι και να μην το εισάγουν γενικότερα, αργότερα, ως ιδέα στο προϊόν.
Η φιλόδοξη ιδέα των marketers της Mondelez International περιέχει και χάραξη του hashtag που θα δημιουργηθεί εκείνη την ημέρα που θα γίνει το happening, πάνω στο θέμα #Oreo_Cream_Filling.
Φανταστείτε, λοιπόν, μπισκοτάκια, με... υποθετικά hashtags:
#Oreo_Cream_Strawberry
#Oreo_Lemon_Pie
#Oreo_Cream_Cheese
#Oreo_Crema&Mocca
#Oreo_Cream_Liqueur
Yummi !