Τα συχνά τιτιβίσματα του Άδωνι Γεωργιάδη φέρνουν πελάτες στο Twitter.
Ο τρόπος που λειτουργεί το διάσημο -πια- μέσο κοινωνικής δικτύωσης ευνοεί τη διάδοσή του μέσω της συνεχούς χρήσης του.
Όσο περισσότερο tweetάρεις, τόσο πολλαπλασιάζεις τους followers σου και άρα μεγιστοποιείς τις πιθανότητες να δημιουργήσουν κι άλλα άτομα λογαριασμό στο Twitter, το οποίο γιγαντώνεται και κερδίζει από αυτό.
Με λίγα λόγια, οι δραστήριοι... twitterικά πολίτες λειτουργούν ως... εν δυνάμει εμπορικοί αντιπρόσωποι της εταιρείας. Ξεκίνησε ως πλάκα όμως το περιοδικό Time απέδειξε ότι δεν είναι καθόλου έτσι.
Ο τραγουδιστής Τζάστιν Μπίμπερ, που είναι χρήστης-σταθμός, καθώς έχει 46.948.959 followers -and counting..., που λένε και οι Αμερικάνοι- θα μπορούσε να είναι κατά 15,6 εκατ. ευρώ πλουσιότερος, καθώς οι followers του φέρνουν τόσα κέρδη στην εταιρεία που δημιούργησε το Twitter βάσει της τιμολογιακής της πολιτικής προώθησης.
Προφανώς και δεν είναι όλα όσα γράφονται στο twitter σχετικά με διαφήμιση-προώθηση, όμως ουσιαστικά ο κάθε χρήστης, στην εποχή μας "χτίζει" το δικό του brand name.
Με βάση τα στατιστικά που δημοσιεύει το ίδιο το Twitter, το 25% των χρηστών δίνουν σημασία σε ένα tweet κάποιο profile που δημοσιεύει περίπου 14,4 τιτιβίσματα τη μέρα και όσο αυτά αυξάνονται, τόσο μειώνεται το ποσοστό προσοχής.
Το twitter κοστολογεί κάθε διαφημιστικό tweet 0,092 ευρώ, οπότε κάπως έτσι προκύπτει το νούμερο των... διαφυγόντων εσόδων!
Από τους Έλληνες χρήστες πολιτικούς, τα πρωτεία στα τύποις διαφυγόντα κέρδη, έχει ο πλέον δραστήριος twitterικά, υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος, βάσει του παραπάνω αλγορίθμου, θα μπορούσε να διεκδικήσει περίπου 20.900 ευρώ από την αμερικανική εταιρεία.
Ακολουθούν ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, με 3.700 ευρώ, ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς με 1.700 και ο Ευάγγελος Βενιζέλος με 1.400 ευρώ.
Πάντως, η Σίσσυ Χρηστίδου κατατάσσεται ψηλότερα από όλους τους παραπάνω, καθώς το αντίστοιχο για εκείνη ποσό υπολογίζεται σε 57.458 ευρώ.