Νέες αλλαγές ετοιμάζει η Google στους όρους χρήσης των υπηρεσιών της, και αυτή τη φορά σε κάποιους μπορεί να μην αρέσουν τα σχέδια του διαδικτυακού κολοσσού, καθώς από τον Νοέμβριο θα μπορεί η Google να χρησιμοποιεί τα ονόματα και τις φωτογραφίες των χρηστών των υπηρεσιών της σε διαφημιστικά μηνύματα.
Ακούγεται τρομακτικό, αλλά ίσως δεν είναι και τόσο τρομερό. Τα στοιχεία αυτά θα εμφανίζονται σε ένα μικρό πλαίσιο, ανάλογα με το πού κάνει ο χρήστης +1 στο Google+, αλλά και το πότε βαθμολογεί κάποιο κατάστημα ή κάποιο προϊόν στο Google Play.
Για παράδειγμα, αν ο Χ χρήστης βαθμολογήσει μία εφαρμογή στο Google Play με πέντε αστέρια και γράψει “τέλεια εφαρμογή!”, μπορεί ένας άλλος χρήστης να δει στο Google search, αναζητώντας την εφαρμογή αυτή, τη φωτογραφία και το όνομα του Χ, και από κάτω τη βαθμολογία και το σχόλιό του.
Στις ακόλουθες εικόνες, που έδωσε στη δημοσιότητα η Google, παρουσιάζεται η μορφή που θα έχουν αυτές οι "διαφημίσεις":
Από τη διαδικασία αυτή θα εξαιρούνται αυτομάτως οι χρήστες ηλικίας κάτω των 18 ετών.
Πάντως, η Google θα δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες της που δεν επιθυμούν να μπουν σε αυτή τη διαδικασία να προστατεύσουν τα προσωπικά τους δεδομένα. Ωστόσο, προσοχή: Η δυνατότητα αυτή θα είναι... κρυμμένη κάπου στο πλήρες κείμενο των όρων χρήσης των υπηρεσιών, που οι χρήστες σύντομα θα κληθούν να αποδεχθούν, και πιθανότατα οι περισσότεροι δε θα καταλάβουν καν ότι έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους...
Οι νέοι όροι θα τεθούν σε ισχύ στις 11 Νοεμβρίου, δηλαδή σε ένα μήνα ακριβώς – οπότε έχετε χρόνο να το σκεφτείτε.