Ένα βήμα πιο μπροστά η φορητή πληροφορική με το iWatch

Με τον όρο Wearable Computing, εννοούμε νέες συσκευές που μας επιτρέπουν να έχουμε πρόσβαση οποιαδήποτε ώρα και στιγμή σε πληροφορίες και δεδομένα δικτύων, καθώς και σε υπενθυμίσεις, μιας και θα τις έχουμε συνεχώς πάνω μας. Ο όρος "η τεχνολογία θα γίνει προέκταση του εαυτού μας" αποκτά μια νέα διάσταση.

Η αρχή έχει γίνει με τα Google Glasses και ακολουθεί η Apple ακολουθεί, όπως όλα δείχνουν με το iWatch. Υπάρχουν βέβαια, πολλοί που αντιδρούν, χαρακτηρίζοντας την κίνηση αυτή, ως μια νέα μόδα ή την ταυτίζουν με τους απανταχού geeks που ακολουθούν τα προϊόντα μιας εταιρείας, όποια και να είναι αυτά.

Παρόλα αυτά, το wearable computing δεν αντιστοιχεί σε αυτούς τους χαρακτηρισμούς, όπως αναφέρει το greekapplenews.gr. Πιο συγκεκριμένα, τα wearable computing θα φέρουν τα τρία βασικά χαρακτηριστικά του διαδικτύου, δηλαδή υπενθυμίσεις, ψηφιακή βοήθεια και επικοινωνία. Πιο αναλυτικά:

1. Στο iWatch οι υπενθυμίσεις θα είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά και έτσι, αυτή η υπηρεσία θα μεταφερθεί στο προσκήνιο. Θα ενημερώνει δηλαδή για τα τελευταία νέα, τον καιρό, τα μηνύματα σας, τα email σας και πολλά ακόμη.

2. Η οθόνη δεν θα μπορεί να είναι και ιδιαίτερα μεγάλη μια ψηφιακή βοηθός του iWatch, οπότε η ψηφιακή βοήθεια θα αποτελέσει, ίσως, το πιο σημαντικό και λειτουργικό χαρακτηριστικό. H Apple έχει ήδη κυκλοφορήσει την τεχνολογία Siri, η οποία αν και παραμένει σε beta μορφή ακόμη με αρκετά προβλήματα, θα είναι θεμέλια λίθος για το iWatch.

3. Η επικοινωνία μέσω wearable computing μπορεί να είναι με την μορφή κειμένου, εικόνας ή βίντεο, άμεση ή έμμεση, προσωπική ή δημόσια και τέλος, ανάμεσα σε δύο ή περισσότερα άτομα. Το wearable computing και ένα προϊόν σαν το iWatch θα προσπαθήσουν να συγχωνεύσουν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά σε μια υπηρεσία. Στη Google για παράδειγμα, το κοινωνικό της δίκτυο Google +, η υπηρεσία video της YouTube, τα μηνύματα και το Google Hangouts θα ενσωματωθούν και ήδη, έχουν αρχίσει να ενσωματώνονται στα Google Glasses. Το μειονέκτημα της Apple, εν προκειμένω, είναι, ότι δεν έχει ακόμα δικό της κοινωνικό δίκτυο και σε αυτό το σημείο υστερεί από τη Google στον τομέα του wearable computing.