Φαίνεται πως η Apple περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να υπενθυμίσει στο καταναλωτικό κοινό την ύπαρξη της νέας της συσκευής iPhone 5. Αυτή η στιγμή λοιπόν, ήταν μόλις λίγες ημέρες από την κυκλοφορία του μεγάλου αντιπάλου, Galaxy S IV.
“Υπάρχει το iPhone. Και μετά ακολουθούν όλα τα υπόλοιπα”. Αυτός είναι ο τίτλος της νέας διαφήμισης της Apple, που καλωσορίζει τους χρήστες στη νέα της σελίδα. Ο εμφατικός τίτλος ακολουθείται από το μήνυμα “τι κάνει ένα iPhone διαφορετικό από οτιδήποτε άλλο; Ίσως που σας επιτρέπει να κάνετε τόσα πολλά. Ή που σας επιτρέπει να τα κάνετε τόσο εύκολα. Αυτοί είναι οι δύο λόγοι που οι κάτοχοι iPhone λένε πως αγαπάνε το iPhone τους. Όμως υπάρχουν πολλοί ακόμα”.
Φυσικά, η Apple δεν ανέφερε ξεκάθαρα το Galaxy S IV ή το Android στη διαφημιστική της καμπάνια, όμως την περασμένη εβδομάδα ο αντιπρόεδρος του τμήματος μάρκετινγκ της εταιρίας, Phil Schiller, είχε επιτεθεί στο λειτουργικό σύστημα της Google,δείχνοντας την επιθετική πολιτική που θα ακολουθήσει.
Είναι προφανές πως οι μάχες ανάμεσα στους κορυφαίους κατασκευαστές φορητών συσκευών συνεχίζονται, εν αναμονή της επόμενης πρότασης από πλευράς Apple, με το iPhone 5S (ή όπως αλλιώς θα ονομαστεί) να είναι στο στάδιο ανάπτυξης.