Το κινητό είχε αντικατασταθεί όταν η εταιρεία είχε κάνει ανάκληση του μοντέλου λόγω προβλήματος στην μπαταρία
Δεύτερο περιστατικό ανάφλεξης κινητού τηλεφώνου Samsung Galaxy Note 7 σημειώθηκε χθες στο εσωτερικό αεροπλάνου αμερικανικής εταιρείας.
Μάλιστα, ο ιδιοκτήτης του είχε αντικαταστήσει το κινητό του όταν η εταιρεία είχε κάνει ανάκληση του συγκεκριμένου μοντέλου επειδή είχε παρουσιαστεί πρόβλημα στην μπαταρία.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού ειδησεογραφικού δικτύου BBC, η αεροπορική εταιρεία Southwest Airlines επιβεβαίωσε ότι ένα από τα αεροπλάνα της, με δρομολόγιο από το Κεντάκι προς το Μέριλαντ, εκκενώθηκε πριν από την απογείωση.
Εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας δήλωσε στο BBC ότι ένας πελάτης ανέφερε ότι καπνός έβγαινε από μια ηλεκτρονική συσκευή. «Όλοι οι επιβάτες και το πλήρωμα του αεροπλάνου αποβιβάστηκαν με ασφάλεια μέσω της κύριας πόρτας» .
Ο κάτοχος της συσκευής Μπράιαν Γκριν, δήλωσε στην ιστοσελίδα The Verge ότι είχε αγοράσει τη συσκευή στις 21 Σεπτεμβρίου. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι πάνω στη συσκευασία του κινητού τηλεφώνου υπήρχε ένα μαύρο τετράγωνο εικονίδιο, ένα σύμβολο που η Samsung προσθέτει με σκοπό να διαχωρίζει τις παλιές, μη ασφαλείς συσκευές, από τα μοντέλα αντικατάστασης.
Ωστόσο, στα τέλη του περασμένου μήνα, η Samsung είχε διαβεβαιώσει τους πελάτες της -και τους αξιωματούχους ασφαλείας- ότι οι διορθωμένες συσκευές ήταν ασφαλείς και ότι διερευνούσε νέες αναφορές σχετικά με την υπερθέρμανση της μπαταρίας.
Ο Γκριν δήλωσε ότι η συσκευή του ήταν κλειστή και δεν την φόρτιζε όταν άρχισε να υπερθερμαίνεται στην τσέπη του. Αφού ο ίδιος πέταξε την συσκευή το πάτωμα του αεροπλάνου από αυτή άρχισε να αναδύεται ένας πυκνός πρασινωπός καπνός.
Η αμερικανική ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) είχε εκδώσει στις αρχές του Οκτωβρίου προειδοποίηση προς τους επιβάτες να απενεργοποιούν τη συσκευή όταν πρόκειται να ταξιδέψουν με αεροπλάνο. Είχε συστήσει επίσης οι επιβάτες να μην τοποθετούν τη συσκευή στις αποσκευές τους.
Σε ανακοίνωσή της η Samsung αναφέρει ότι διερευνά την υπόθεση.
«Συνεργαζόμαστε με τις αρχές και την Southwest προκειμένου να πάρουμε στα χέρια μας τη συσκευή και να επιβεβαιώσουμε την αιτία», αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της. «Μόλις εξετάσουμε τη συσκευή θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες».