Στην φετινή έκθεση ηλεκτρονικών καταναλωτικών αγαθών του Λας Βέγκας (CES) συμμετέχουν περισσότεροι από 40 εκθέτες που παρουσιάζουν γκάτζετ που συνδέονται αποκλειστικά με την εικονική πραγματικότητα.
Σύμφωνα με έρευνα, οι πωλήσεις που αφορούν μάσκες εικονικής πραγματικότητας αναμένεται να απογειωθούν φέτος και να ξεπεράσουν τα 1.200.000 κομμάτια. Πρόκειται για μια αύξηση 500% σε σχέση με το 2015. Ο συνολικός τζίρος αναμένεται να ξεπεράσει τα 540 εκατομμύρια δολάρια στα τέλη του 2015.
Όλες αυτές οι προβλέψεις έχουν γίνει μάλιστα, πριν καν η Microsoft κυκλοφορήσει τα δικά της γυαλιά, HoloLens.
Παρότι το πάνω χέρι έχουν οι κατασκευαστές παιχνιδιών σ’ αυτές τις τεχνολογίες, δεν είναι λίγες οι εταιρίες που προσπαθούν να αξιοποιήσουν τα πλεονεκτήματα αυτού του πεδίου.
Για παράδειγμα, μια εταιρία από το Λονδίνο παρέχει περιεχόμενο 360 μοιρών, που έχει να κάνει με σπορ, σταρ, αυτοκίνητα, ροκ συγκροτήματα και ταξίδια. Ο Χένρι Στιούαρτ, συνιδρυτής της Visualise εξηγεί στο Euronews πώς λειτουργεί:«Το πετυχαίνουμε, χρησιμοποιώντας κάμερες 360 μοιρών, που είναι ουσιαστικά κάμερες σε σχήμα μικρής μπάλας, που η καθεμιά κάνει διαφορετική δουλειά και ταυτόχρονα βιντεοσκοπούν. Μετά συγχρονίζουμε τις κάμερες, μοντάρουμε το περιεχόμενο και φτιάχνουμε μια σφαίρα, που μπορείτε να τη βάλετε στη μάσκα εικονικής πραγματικότητας και να βυθιστείτε σε έναν νέο κόσμο».
Η Έκθεση στο Λας Βέγκας διαρκεί μέχρι τις 9 Ιανουαρίου. Οι εκθέτες συνολικά ξεπερνούν φέτος τους 3.600.