Μετά την πρωτοφανή επιτυχία του στο Kickstarter, οι δημιουργοί του Oculus Rift, ανακοίνωσαν ότι η κυκλοφορία της νέας συσκευής εικονικής πραγματικότητας θα ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2013 και όχι στις 12 Δεκεμβρίου 2012 όπως αρχικά είχαν υπολογίσει.
H εταιρία παραγωγής του Oculus Rift παρουσίασε τα σχέδια της στο Kickstarter τον περασμένο Αύγουστο και έθεσε σαν αρχικό στόχο χρηματοδότησης τα 250.000 δολάρια ώστε να γίνει δυνατή η παραγωγή και διάθεση του νέου συστήματος στην αγορά. Με τους Gabe Newell πρόεδρο της Valve, John Carmack της ID Software, τον CEO της Unity, David Helgason και τον πρώην διευθυντή σχεδιασμού της Epic Cliff, Bleszinski να «διαφημίζουν» με δηλώσεις τους το Rift, η επιτυχία του στο Kickstarter ήταν δεδομένη.
Το Oculus Rift όμως, κατάφερε να ξεπεράσει κάθε προσδοκία και στο διάστημα των 30 ημερών που είχε στη διάθεση του για να εκπληρώσει τον στόχο των 250.000 δολαρίων είδε 9.522 υποστηρικτές να το χρηματοδοτούν με 2.437.429 δολάρια! Πρόκειται για μία συσκευή που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για χρήση σε video games και εφαρμόζει στο κεφάλι του χρήστη σαν μάσκα του σκι.
Το Rift λαμβάνει τα δεδομένα από την οθόνη του υπολογιστή ή την τηλεόραση και δίνει την αίσθηση μιας 3D εικονικής πραγματικότητας, με μεγάλο πλεονέκτημα το διευρυμένο πεδίο όρασης και την εξάλειψη της καθυστέρησης (latency) στην μεταφορά της εικόνας από την πηγή.
Ο διευθυντής της Oculus, Palmer Luckey δήλωσε στο Kickstarter πως «ο σχεδιασμός, η κατασκευή και η διάθεση χιλιάδων μονάδων δεν είναι εύκολο έργο» και συνέχισε λέγοντας «η επιτυχία μας στο Kickstarter, εκτός από μεγάλη χαρά μας έφερε και μεγάλο άγχος καθώς υπό την πίεση του χρόνου θα πρέπει να παράγουμε και να διαθέσουμε περισσότερες από 7.500 συσκευές σε διάστημα μόλις τεσσάρων μηνών. Ταυτόχρονα πρέπει να τροποποιήσουμε το αρχικό σχέδιο για τη μαζική παραγωγή και να προσαρμόσουμε τα νέα χαρακτηριστικά της συσκευής έχοντας πολύ στενά χρονικά περιθώρια».
Οι συγκεκριμένες δηλώσεις του Luckey, σύμφωνα με την ηλεκτρονική κοινότητα, είχαν ως στόχο την ενημέρωση του κοινού για τους λόγους που οδήγησαν στην καθυστέρηση της κυκλοφορίας του Oculus Rift.