Στο όχι και πολύ μακρινό μέλλον, το Netflix θα γνωρίζει ακριβώς τι πρόγραμμα θέλεις να παρακολουθήσεις πριν από σένα.
Ο τηλεθεατής δε θα χρειάζεται να περνάει χρόνο προσπαθώντας να βρει κάτι στην οθόνη της τηλεόρασHς του που να τον ικανοποιεί.
Αυτά τουλάχιστον ισχυρίστηκε, μεταξύ άλλων, ο διευθυντής προγράμματος του Netflix, NeilHunt, στο συνέδριο InternetWeek που έλαβε χώρα στη Νέα Υόρκη.
Μάλιστα, σχεδόν κανείς δε θα εκπλαγεί αν όλα αυτά γίνουν όντως πραγματικότητα, γράφει η Issie Lapowsky στο TheWired.
Αν υπάρχει, άλλωστε, μία εταιρεία που να γνωρίζει για την αλλαγή στον τρόπο που παρακολουθούμε πια τηλεόραση, αυτή είναι το δίκτυο Netflix, που φημίζεται για το videostreaming αλλά και τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου.
Πώς προβλέπει, λοιπόν, ο Hunt ότι θα είναι η τηλεόραση του 2025;
-
Θα υπάρχουν 48 εκατομμύρια τηλεοπτικά κανάλια
Όπως ανέφερε ο Hunt τα πάντα θα αλλάξουν με τη διαδικτυακή τηλεόραση (internetTV). Ο ίδιος δήλωσε ακόμη ότι το Netflix προσπαθεί να τελειοποιήσει την εξατομικευμένη τεχνολογία στο βαθμό που οι χρήστες δε θα χρειάζεται καν να επιλέγουν τι θα θέλουν να δουν από ένα πλέγμα εκπομπών και ταινιών. Αντίθετα, το σύστημα θα προτείνει κάποιες επιλογές που θα ταιριάζουν απόλυτα με το τι θα θέλουν να παρακολουθήσουν.
-
Μεγαλύτερη ελευθερία στη δημιουργία περιεχομένου
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν ότι πολλές από τις ταινίες και τις σειρές που περιέχονται στην εκτεταμένη βιβλιοθήκη του Netflix δεν αξίζουν.
Ωστόσο, ο Hunt έχει διαφορετική άποψη. Ο ίδιος πιστεύει ότι δεν υπάρχουν κακά προγράμματα, αλλά "σόου με μικρό, αλλά αφοσιωμένο κοινό".
Καθώς η τεχνολογία εξατομίκευσης θα γίνεται ολοένα και πιο έξυπνη, θα είναι πιο εύκολο γι’ αυτά τα μικρά κοινά να ανακαλύπτουν νέο περιεχόμενο. Αυτό, με τη σειρά του, θα δώσει το πάτημα στους δημιουργούς (σκηνοθέτες και ηθοποιούς) να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο, σε ένα πιο ευρύ πλαίσιο ελευθερίας.
-
Πλησιάζει το τέλος των διαφημίσεων
Το Netflix έχει ήδη αποδείξει ότι είναι δυνατό να χτιστεί μια τηλεοπτική επιχείρηση… χωρίς διαφημίσεις. Η διάδοση της διαδικτυακής τηλεόρασης ίσως σημάνει το τέλος των παραδοσιακών (κι ενοχλητικών για πολλούς) διαφημίσεων.
-
Όλοι θα έχουν "έξυπνες" τηλεοράσεις
Σύμφωνα με τον Hunt, το 2014 θα πουληθούν 100 εκατομμύρια τηλεοράσεις με σύνδεση στο διαδίκτυο, ενώ μέχρι το 2025 όλα τα νοικοκυριά θα διαθέτουν μια "έξυπνη" τηλεόραση.