Ο Phil Schiller, αντιπρόεδρος του τμήματος Marketing της Apple, μιλώντας στο Reuters αποπειράθηκε να εξηγήσει τον λόγο που οδήγησε την εταιρεία να κοστολογήσει την νέα της συσκευή πιο ακριβά από ότι αναμενόταν.
«Το iPad είναι μακράν το πιο πετυχημένο προϊόν στην κατηγορία του» είπε. «Το πιο προσιτό προϊόν που έχουμε κατασκευάσει κόστιζε 399 δολάρια και πάλι οι καταναλωτές το προτιμούσαν από τις άλλες συσκευές. Τώρα μπορείτε να αγοράσετε μια συσκευή που είναι ακόμα πιο προσιτή στα 329 δολάρια και με αυτή τη νέα μορφή και πιστεύω πως πολλοί καταναλωτές θα είναι ενθουσιασμένοι για αυτό».
Με λίγα λόγια ο Schiller πιστεύει πως από την στιγμή που οι καταναλωτές προτιμούν τις συσκευές της Apple έναντι άλλων που πωλούνται στην μισή τιμή, το ίδιο θα κάνουν και για το iPad Mini. Σίγουρα η μειωμένη τιμή του και κάποια από τα χαρακτηριστικά του, θα κάνουν κάποιους από αυτούς να το προτιμήσουν έναντι του Google Nexus 7, όχι όμως όλους.
Ένας ακόμα λόγος της αυξημένης τιμής του μπορεί να είναι και το γεγονός πως η Apple δεν ήθελε να προσφέρει μια φθηνή, «budget» συσκευή, όπως χαρακτηρίζονται αρκετά ανταγωνιστικά tablets. Φήμες που κυκλοφόρησαν πολύ πριν την παρουσίαση του Mini ανέφεραν πως η εταιρεία ανέβασε την τιμή, πιστεύοντας πως οι καταναλωτές θα το θεωρήσουν πιο ποιοτικό από τους ανταγωνιστές του. Ο Schiller πάντως δε ανέφερε κάτι τέτοιο.
Το αν το iPad Mini είναι προσιτό βέβαια δεν μπορεί να το κρίνει μόνη της η Apple. Τον πρώτο λόγο έχουν οι καταναλωτές της. Άλλωστε σχεδόν μια εβδομάδα μένει μέχρι την κυκλοφορία του στις ΗΠΑ, μέχρι δηλαδή να ανακοινωθεί ο αριθμός των πρώτων παραγγελιών και πωλήσεων, οπότε και θα γνωρίζουμε την απήχηση που θα έχει στους χρήστες.