«Όλοι λατρεύουν ένα μπολ με δημητριακά. Συνέβη όμως στην πραγματικότητα αν δεν το ποστάρετε στα κοινωνικά δίκτυα;» αναρωτιέται η διαφήμιση της General Mill's Cinammon Toast Crunch.
Η αμερικανική εταιρεία δημητριακών αποφάσισε να διευκολύνει όσους θεωρούν ότι το post στο Facebook, στο Instagram και σε όλες τις συναφείς πλατφόρμες εξασφαλίζει ότι κάτι - το οποιοδήποτε κάτι - όντως συνέβη.
Σε συνεργασία με τη διαφημιστική McCann, κατασκεύασε 1.000 κουτάλια για selfie, τα οποία προσφέρει δωρεάν σε πρόθυμους νάρκισσους (ουπς, παρακινδυνευμένο αυτό, διίστανται οι γνώμες των ειδικών για το κατά πόσον όποιος επιδίδεται στο άθλημα των selfies εκδηλώνει ναρκισσισμό), για να αποδεικνύουν σε φίλους, τρισδιάστατους και εικονικούς, ότι έφαγαν το πρωινό τους.