Το ελληνικό κοινό ανταποκρίνεται πολύ θερμά σε καθετί καινούργιο, τονίζει ο CEO της εταιρείας
Την ελληνική αγορά επιλέγει η γνωστή εφαρμογή Viber για να λανσάρει κάθε νέα υπηρεσία ή λειτουργία, καθώς το κοινό της χώρας φαίνεται να ανταποκρίνεται πολύ θερμά σε ό,τι καινούργιο του προσφέρεται από αυτήν, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας, Τζαμάλ Αγκάουα.
«Τα δύο βασικά συστατικά της επιτυχίας της Viber είναι ότι κατάφερε να συνδέσει τους ανθρώπους δωρεάν και με ασφάλεια», τόνισε μιλώντας στην «Καθημερινή» ο Αγκάουα, ο οποίος θεωρεί πως η διάδοση της εφαρμογής δεν θα οδηγήσει σε… θάνατο την παραδοσιακή τηλεφωνική επικοινωνία. «Άλλωστε, χρησιμοποιούμε τα δίκτυά τους για να υπάρχουμε και εμείς», τόνισε χαρακτηριστικά.
Ωστόσο, επισήμανε ότι στο μέλλον «θα μπορούσε να αλλάξει το μοντέλο τιμολόγησης και πρόσβασης στα δίκτυά μας».
To Viber, που αριθμεί περί τα 900 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες παγκοσμίως, επιτρέπει στους χρήστες του να ανταλλάσσουν γραπτά μηνύματα, εικόνες, βίντεο και να πραγματοποιούν φωνητικές ή βίντεο κλήσεις μέσω Wi-Fi ή 3G/4G. Πρόσφατα λάνσαρε μία νέα σειρά ενημερώσεων για ομαδικές συνομιλίες, και έχει αυξήσει τις δυνατότητες των ομαδικών συνομιλιών για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα στην εταιρική και όχι μόνο επικοινωνία.