Η εταιρεία στοχεύει στο να μπορούν εταιρείες να πωλούν προϊόντα τους μέσω αυτής
Το Twitter παρουσίασε νέες λειτουργίες και ανανέωσε τον αλγόριθμο, ο οποίος επιλέγει ποιες διαφημίσεις βλέπουν οι χρήστες, με στόχο την ανάπτυξη νέων λειτουργιών ηλεκτρονικού εμπορίου, δήλωσε η εταιρεία στο Reuters.
Το Twitter εφαρμόζει μια νέα στρατηγική πωλήσεων, η οποία αποτελούσε μόλις το 15% των δραστηριοτήτων του Twitter πέρυσι. Η προσπάθεια αυτή θα μπορούσε να βοηθήσει την πλατφόρμα να επιτύχει τον στόχο της να διπλασιάσει τα ετήσια έσοδά της έως το 2023. Η εταιρεία θέλει μελλοντικά να επιτρέψει στις διάφορες εταιρείες να πωλούν τα προϊόντα τους μέσω της πλατφόρμας, βελτιώνοντας πρώτα την εμφάνιση στοχευμένων διαφημίσεων στους χρήστες και αυξάνοντας την πιθανότητα να κάνουν κλικ στη διαφήμιση.
«Οι διαφημίσεις απόδοσης είναι μια πολύ μεγάλη ευκαιρία, που δεν έχουμε εκμεταλλευτεί», δήλωσε ο Κάμαρα Μπέντζαμιν, διευθυντής ομίλου προϊόντων στο Twitter, σε συνέντευξή του. «Έτσι, οι χρήστες θα κατεβάζουν εφαρμογές, θα επισκέπτονται ιστότοπους και θα βρίσκουν προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους» σημείωσε.
Οι διαφημίσεις παιχνιδιών για κινητά τηλέφωνα ή ταμπλέτες και άλλες εφαρμογές οι οποίες αποτελούν έναν σημαντικό τύπο διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα επιτρέπουν πλέον στους χρήστες να τις εγκαταστήσουν χωρίς να χρειαστεί να εγκαταλείψουν την εφαρμογή Twitter, ανέφερε η εταιρεία σε ανάρτηση στο blog την Τρίτη. Προηγουμένως, οι χρήστες έπρεπε να κλείσουν το Twitter για να κατεβάσουν άλλες εφαρμογές.
Το Twitter πρόσθεσε επίσης ότι αναπτύσσει νέα εργαλεία που θα επιτρέπει στις εταιρείες να προβάλλουν διαφημίσεις, για να βρίσκουν πελάτες που είναι πιο πιθανό να κάνουν αγορές εντός της εφαρμογής. Οι διαφημίσεις που παρουσιάζουν πολλαπλά προϊόντα, μπορούν πλέον να στέλνουν τους χρήστες σε διαφορετικούς ιστότοπους, όταν εκείνοι κάνουν κλικ στη διαφήμιση, ενώ προηγουμένως οι εταιρείες μπορούσαν να επιλέξουν μόνο έναν προορισμό. Αυτό αύξησε τον αριθμό των κλικ κατά 25% σε διαφημιστικές καμπάνιες, οι οποίες έθεταν ως στόχο την προώθηση επισκέψεων σε ιστότοπους, δήλωσε το Twitter.
Το Twitter βελτίωσε επίσης τον αλγόριθμο διαφήμισης, ώστε να προβάλλει τις διαφημίσεις σε μεγαλύτερη ομάδα ανθρώπων στην αρχή της καμπάνιας, για να μετρήσει καλύτερα το ενδιαφέρον των χρηστών, δήλωσε ο Μπέντζαμιν.