Μετά τα πρόσφατα γεγονότα με τους χάρτες της Apple στην Αυστραλία, η Samsung βρήκε την ευκαιρία να κάνει πιο επιθετική τη διαφημιστική της καμπάνια. Φυσικα για να κάνει κάτι τέτοιο έπρεπε να χρησιμποποιήσει ένα Galaxy SIII και το επιχείρημα ότι σύστημα πλοήγησης της εταιρίας είναι καύτερο από αυτό που παρέχουν οι χάρτες της Apple.
Η νέα διαφημιστική ιδέα έχει τοποθετηθεί στη George Street στο Sydney και περιλαμβάνει ένα poster που δείχνει τη συσκευή της Samsung, ένα τζιπ και κάποια είδη κάμπινγκ. Το μήνυμα στο poster παραπέμπει σε κάποιον που έχει χάσει το δρόμο του επειδή δε χρησιμοποίησε ένα καλό σύστημα πλοήγησης όπως αυτό της Samsung.
Δε γίνεται άμεση αναφορά στους χάρτες της Apple, όμως είναι εύλογο για τον καθένα να υποθέσει πως υπάρχει κάποια σχέση ανάμεσα σε αυτή τη διαφήμιση και το περιστατικό στην πόλη Mildura της Αυστραλίας, που οι χάρτες της αμερικάνικης εταιρίας, την μετέφεραν κατά 70 χιλιόμετρα μακριά από την πραγματική της τοποθεσία.