Το Jumbo καθαρίζει τα προφίλ μας στα social media και φροντίζει για την online προστασία μας
Jumbo το λένε και είναι ένα πρόσφατο και πανίσχυρο εργαλείο ασφάλειας, καθαρίζοντας τα προφίλ μας στα κοινωνικά μέσα και κάνοντας ένα σωρό ακόμα πράματα για την online προστασία μας.
Όπως το να κάνει τα tweets μας εφήμερα και τον λογαριασμό μας στο Facebook απόρθητο!
Είναι γεγονός πως οι επιλογές ασφαλείας των social media μπορούν να ρυθμίσουν ποιος βλέπει τι και πότε, αν και δεν είναι πάντα ασφαλείς με τον απόλυτο τρόπο που θα επιθυμούσαμε.
Κι εδώ ακριβώς μπαίνει το app Jumbo, ένα δυνατό και λειτουργικό βοήθημα για iOS που αποδεικνύεται πολύτιμο σε όποιον θέλει να περιορίσει τα ίχνη που αφήνει στον κοινωνικό ιστό. Και η έκδοση για Android δεν θα αργήσει.
Πνευματικό παιδί του Pierre Valade, του ανθρώπου που πούλησε την εταιρία του Sunrise στη Microsoft, ο οποίος βλέποντας την έκταση του σκανδάλου του Facebook με την Cambridge Analytica θέλησε να κάνει κάτι γι’ αυτό.
«Ψηφιακό δικηγόρο» αποκαλεί χαρακτηριστικά την εφαρμογή του, έναν ηλεκτρονικό θεματοφύλακα που διαχειρίζεται τις ρυθμίσεις ασφαλείας των κοινωνικών μέσων (Twitter, Facebook) προς όφελός μας, όπως και τα μητρώα των αναζητήσεων στο Google search, ακόμα και τα δεδομένα του Alexa της Amazon. Instagram και Tinder είναι ο επόμενος στόχος του Jumbo.
Τι καλό κάνει; Σβήνει κάθε τιτίβισμα στο χρονικό πλαίσιο που εσύ επιλέγεις στο Twitter και αλλάζει και τις 40 ρυθμίσεις ασφαλείας(!) του Facebook, περιορίζοντας έτσι την ορατότητα των posts σου με βάση τις προτιμήσεις σου.
«Δεν κάνουμε τίποτα που δεν θα μπορούσες να κάνεις από μόνος σου», λέει χαρακτηριστικά ο Valade, «προσπαθούμε να είμαστε μια τρίτη εταιρία που δουλεύει για λογαριασμό σου βοηθώντας σε να απλοποιήσεις και να πάρεις αποφάσεις μέσα σε ένα περίπλοκο σύστημα».
Η Jumbo μπορεί επίσης να περιορίσει τον χρόνο που η Google κρατά αποθηκευμένες τις αναζητήσεις σου, αλλά και να σβήσει τις ηχογραφήσεις που αποθηκεύει η Amazon από τη χρήση του Alexa.
Για το θεάρεστο έργο του, το app συγκέντρωσε χρηματοδότηση περισσότερων από 3,6 εκατ. δολαρίων από τα αποδυτήρια ακόμα, καθώς μπορεί και είναι, για την ώρα τουλάχιστον, ένα βήμα πιο μπροστά από τα κοινωνικά δίκτυα.