Επισκέπτης κατήγγειλε ότι ρομπότ τον ξυπνούσε διαρκώς καθώς μπέρδευε το... ροχαλητό του με κάποια εντολή
Το «Henn na Hotel» στην Ιαπωνία, από το 2015 απασχολεί σχεδόν 250 ρομπότ ως προσωπικό για την κάλυψη των αναγκών και τώρα αναγκάζεται να περιορίσει την αυτοματοποίηση καθώς το εν λόγω πείραμά δεν κατάφερε να μειώσει το κόστος ή το φόρτο εργασίας, σύμφωνα με την The Wall Street Journal.
Το ξενοδοχείο θα μειώσει το ρομποτικό εργατικό δυναμικό στο μισό και θα επιστρέψει στις πιο... παραδοσιακές υπηρεσίες που παρέχονται από ανθρώπους, αν και θα διατηρήσει μερικά ρομπότ σε πόστα που θεωρεί ότι είναι αποτελεσματικά και αποδοτικά.
Το Henn τοποθέτησε ρομπότ σε καίριες θέσεις όπως στη ρεσεψιόν και στη μεταφορά αποσκευών, υπηρεσία που αποδείχθηκε χρήσιμη κάτι που δε συνέβη και με άλλα πόστα.
Το περιβόητο ξενοδοχείο άνοιξε το 2015 στο Ναγκασάκι και έγινε διάσημο για τα ρομπότ-δεινόσαυρους, μεταξύ άλλων, που συναντούσε ο επισκέπτης και εντυπωσιαζόταν -άλλοι ένιωθαν άβολα- αναμφίβολα. Ένα χρόνο αργότερα μάλιστα, πιστοποιήθηκε και κέρδισε μια θέση στα Ρεκόρ Γκίνες ως το πρώτο ξενοδοχείο παγκοσμίως με ρομπότ για προσωπικό.
Ωστόσο, έπειτα από δεκάδες καταγγελίες από πελάτες αλλά και ανθρώπινο προσωπικό - οι οποίοι δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν για όποια προβλήματα προέκυπταν-, η επιχείρηση αναγκάζεται να διώξει το «προσωπικό» της.
Ένας επισκέπτης μάλιστα, κατήγγειλε ότι το ρομπότ τον ξυπνούσε διαρκώς καθώς μπέρδευε το... ροχαλητό του με κάποια εντολή. Η πρώτη από το προσωπικό που είδε την πόρτα εξόδου, ήταν το ρομπότ ονόματι «Churi» καθώς δεν μπορούσε να απαντήσει σε βασικές ερωτήσεις από τους επισκέπτες.