Η καμπάνια που σάρωσε στο Indiegogo
Ακριβώς 100.000 δολάρια (88.000 ευρώ) ήθελε η αμερικανική Crew από τον κόσμο στην πλατφόρμα χρηματοδότησης Indiegogo για να ρίξει στην αγορά το καινοτόμο κωπηλατικό της μηχάνημα.
Πόσα μάζεψε; Περισσότερα από 900.000 ευρώ(!), υπερβαίνοντας τις 260.000 ευρώ σε λιγότερες από 24 ώρες! Γιατί έγινε όμως τόσο κακός χαμός για ένα όργανο γυμναστικής;
Γιατί απλά-απλά το Hydrow Rower έχει σχεδιαστεί με τη βοήθεια των μελών της εθνικής κωπηλατικής ομάδας των ΗΠΑ για να προσφέρει μια «ζωντανή εμπειρία κωπηλασίας», γυμνάζοντας ταυτοχρόνως με μια κίνηση το 86% των μυών του ανθρώπινου σώματος.
Κάτι που σημαίνει πως καις περισσότερες από 400 θερμίδες με 20 λεπτά άσκησης. Κι αν όλα αυτά δεν είναι αρκετά, το Hydrow διαρκεί για 3 εκατ. κύκλους γυμναστικής.
Την ίδια ώρα, η οθόνη αφής των 22 ιντσών με το ηχείο μπορεί να συνδεθεί σε πραγματικές κωπηλατικές προβολές ή σε μαγνητοσκοπημένα κωπηλατικά events σε ποτάμια και λίμνες, παρέχοντας ό,τι πιο κοντά στην πραγματική εμπειρία μπορείς να ζήσεις στο σαλόνι σου. Ακόμα και live μαθήματα ή on demand οδηγίες προσφέρονται στο συνδρομητικό πακέτο.
Το όργανο που ήρθε να αλλάξει τη σχέση μας με την οικιακή γυμναστική κοστίζει βέβαια και μάλιστα πολύ, αρχίζοντας από 1.760 ευρώ (1.999 δολάρια), καθώς περιλαμβάνει και τρίμηνη συνδρομή στην υπηρεσία της Crew για να ζήσεις την πλήρη κωπηλατική εμπειρία…