Πως η πλατφόρμα γίνεται σημαντικό εργαλείο διαφήμισης και ανάπτυξης των επιχειρήσεων, ακόμη και εκτός συνόρων
Πάνω από 5,3 εκατομμύρια Έλληνες πολίτες, σχεδόν ο μισός πληθυσμός της Ελλάδας χρησιμοποιούν το Facebook. Επιπλέον το 99% των Ελλήνων που είναι χρήστες του Facebook είναι συνδεδεμένοι με μία επιχείρηση, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Λάουρα Μπoνοντσίνι, επικεφαλής Δημόσιας Πολιτικής του Facebook για Ιταλία και Ελλάδα.
Η κ. Μπονοντσίνι, ανέφερε ότι το Facebook αναπτύσσει συνεργασίες τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους ανθρώπους που διατηρούν προσωπικό λογαριασμό στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, προσφέροντας τεράστια ευκαιρία για τις ελληνικές, μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που χρησιμοποιούν το μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Μέσω Facebook μία επιχείρηση μπορεί να προωθήσει τη δραστηριότητά και να αναπτυχθεί εντός και εκτός Ελλάδας. Μάλιστα, όπως δήλωσε η επικεφαλής Δημόσιας Πολιτικής, πολλοί άνθρωποι εκτός Ελλάδας - κυρίως από Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Κύπρο και Βουλγαρία - είναι συνδεδεμένοι με το Face Book Page τουλάχιστον μίας ελληνικής επιχείρησης.
Έτσι το Facebook με τα διαθέσιμα εργαλεία του (Business Pages, Messenger, Instagram κ.ά) προσφέρει τη δυνατότητα ανάπτυξης μιας επιχείρησης εντός και εκτός Ελλάδας, δήλωσε η κ. Μπονοντσίνι