Περισσότεροι χρήστες του Διαδικτύου φαίνεται πως εμπιστεύονται ιντερνετικούς κολοσσούς όπως η Amazon και η Google και λιγότεροι το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου σχετικά με τα προσωπικά τους δεδομένα, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Ένας στους τρεις χρήστες του Διαδικτύου δήλωσε ότι δεν φοβάται τη χρήση των προσωπικών του στοιχείων από το Facebook, όταν αυτό προβάλλει συγκεκριμένες διαφημίσεις σε επιλεγμένους χρήστες με βάση τα ενδιαφέροντά τους.
Σύμφωνα με την έρευνα της Harris Interactive, η οποία δημοσιεύτηκε σήμερα, περίπου οι διπλάσιοι (66%) αισθάνονται ασφάλεια σχετικά με τα προσωπικά τους δεδομένα κατά τις αγορές τους και τη λειτουργία προτεινόμενων προϊόντων στο Amazon.
Το 41% των ερωτηθέντων εμπιστεύονται το Google όταν δείχνει διαφημίσεις, οι οποίες βασίζονται σε προηγούμενες αναζητήσεις στον Ιστό.
Όπως δημοσιεύει το Bloomberg, στην έρευνα, η οποία διεξήχθη για λογαριασμό της εταιρείας προώθησης κινητών τηλεφώνων Placecast, ερωτήθηκαν 2.262 ενήλικες χρήστες του Διαδικτύου στις ΗΠΑ.
Οι χρήστες κλήθηκαν να απαντήσουν για το επίπεδο ασφάλειας που αισθάνονται σε σχέση με τη χρήση των προσωπικών τους δεδομένων από διάφορες εταιρείες και υπηρεσίες.