Η συνολικότερη επιρροή του Μουντιάλ αποδεικνύεται από τα 1 δισ. αλληλεπιδράσεων (interactions) και 287 εκ. προβολές βίντεο
Η Γαλλία αναδείχθηκε η θριαμβεύτρια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, που ολοκληρώθηκε την Κυριακή (15/7) στη Μόσχα και ο Λούκα Μόντριτς πήρε το βραβείο του κορυφαίου ποδοσφαιριστή της διοργάνωσης, όμως οι... τίτλοι στα social media κατέληξαν σε διαφορετικούς αποδέκτες.
Η Βραζιλία ήταν η ομάδα με τη μεγαλύτερη επίδραση στο Instagram, όπως αποδεικνύουν οι αριθμοί, ενώ σε ατομικό επίπεδο η πρωτιά ανήκει -φυσικά- στον Κριστιάνο Ρονάλντο, τον μεγαλύτερο social αστέρα της εποχής μας.
Η συνολικότερη επιρροή του Παγκοσμίου Κυπέλλου αποδεικνύεται από τον αριθμό του σχεδόν 1 δισ. αλληλεπιδράσεων (interactions) που καταγράφηκαν στο instagram, από το ξεκίνημα της διοργάνωσης (14/6) ως τον τελικό της 15ης Ιουλίου, ενώ οι προβολές βίντεο ξεπέρασαν τα 287 εκατομμύρια. Το 88% των ποδοσφαιριστών που αγωνίστηκαν στα γήπεδα της Ρωσίας έχουν ενεργό λογαριασμό στο instagram και οι αναρτήσεις τους, σε φωτογραφίες και βίντεο, ανήλθαν στις 6.366.
Σε επίπεδο ομάδων, η Βραζιλία τερμάτισε μακράν πρώτη με σχεδόν 194 εκατομμύρια interactions, ενώ η Πορτογαλία (ελέω Ρονάλντο) ήταν δεύτερη ξεπερνώντας τα 120 εκατομμύρια.
Η πρωταθλήτρια κόσμου Γαλλία εμφανίζεται τρίτη στη σχετική λίστα με σχεδόν 118 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις, ενώ οι υπόλοιπες χώρες βρίσκονται αρκετά πιο πίσω, παρότι η φιναλίστ Κροατία (6η με περίπου 53 εκατ. interactions) είναι πρώτη σε αναρτήσεις με 414.
Σε ό,τι αφορά τους ποδοσφαιριστές, ο Κριστιάνο Ρονάλντο επιβεβαίωσε τη φήμη του ως «βασιλιάς» των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, φτάνοντας τα 110 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις ή το 92% του συνόλου της εθνικής Πορτογαλίας. Αρκετά κοντά του βρέθηκε ο Νεϊμάρ, που «άγγιξε» τα 98 εκατ., με τον τρίτο της λίστας και πρώτο της Γαλλίας, Πολ Πογκμπά, να βρίσκεται πολύ πιο πίσω (35 εκατ.).
Επειδή όμως το Παγκόσμιο Κύπελλο αποτελεί τη «σκηνή» στην οποία μπορούν να ανατείλουν νέα αστέρια, αξίζει ειδικής μνείας στον μέσο της εθνικής Ισλανδίας Ρούρικ Γκίσλασον, ο οποίος από τον αγώνα της πρεμιέρας με την Αργεντινή μέχρι σήμερα αύξησε τους ακολούθους του στο instagram κατά... 4.258%, φτάνοντας σε 1.376.476 followers. Ο 30χρονος μέσος δεν είναι ποδοσφαιρικά το μεγαλύτερο όνομα των Ισλανδών, αλλά μάλλον έχει πέραση στο... γυναικείο φύλο!