Το 70% των πωλήσεων αφορά μόδα, αξεσουάρ, τρόφιμα, ποτά και είδη φαρμακείου.
Μπορεί μέχρι και προ διετίας το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα να κατέγραφε ιδιαίτερα χαμηλές επιδόσεις, ωστόσο, σήμερα, οι αποστολές προϊόντων αυξήθηκαν κατά 30%, σε σχέση με πέρυσι - με την τάση να φαίνεται περαιτέρω ανοδική .
Όπως τόνισε ο διευθυντης της Ελληνικής Περιφέρειας της DHL Express για την Ελλάδα, 'Αρης Σφακιανάκης, μιλώντας από το βήμα του Export Summit VI, που πραγματοποιεί σήμερα στη Θεσσαλονίκη ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας (ΣΕΒΕ), το 70% των προϊόντων που αγοράζουν οι Έλληνες μέσω ίντερνετ αφορούν κυρίως τομείς όπως μόδα - αξεσουάρ, τρόφιμα, ποτά και είδη φαρμακείου.
Σύμφωνα με τον κ. Σφακιανάκη, οι συνήθειες των αγοραστών αλλάζουν ραγδαία, ενώ ένας στους επτά καταναλωτές που αγοράζουν μέσω διαδικτύου, προτιμούν προϊόντα άλλης χώρας. Επίσης, το 58% των δυνητικών χρηστών Internet θα προβούν σε αγορές μέσω του διαδικτύου φέτος και το 2019 υπολογίζεται ότι η Online διεθνής αγορά λιανικής θα αντιστοιχεί στο 13% της καταναλωτικής δαπάνης.
Οι πωλήσεις με τη βοήθεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως υπολογίζονται σε 40.000 δολάρια το λεπτό, ενώ τόνισε ότι την ημέρα του Black Friday, το 40% των νέων ψώνισαν με τη χρήση smart phone ή tablet.
Επίσης, φέτος 1,6 δισ. πελάτες αναμένεται να προχωρήσουν σε αγορές μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου, με τις παγκόσμιες πωλήσεις το 2019 να εκτιμώνται σε 3,4 τρισ. δολάρια.
Επιπλέον, ως το 2020 θα επενδυθούν 900 δισ. δολάρια στις διασυνοριακές αγορές, ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο τρέχει με ρυθμό 25% ετησίως σε παγκόσμια κλίμακα.