Το κοινωνικό δίκτυο αναζητά νέους τρόπους για να προβάλλει τις ειδήσεις
Παρελθόν πρόκειται να αποτελέσει σύντομα η κατηγορία Trending του Facebook, στην οποία περιλαμβάνονταν ειδήσεις και σύνδεσμοι με βάση το πόσο δημοφιλείς ήταν στο κοινωνικό δίκτυο.
«Ανακαλύψαμε ότι με το πέρασμα του χρόνου ο κόσμος βρήκε το προϊόν όλο και λιγότερο χρήσιμο», εξήγησε ο επικεφαλής προϊόντων ειδήσεων του Facebook Άλεξ Χάρντιμαν, σε ανάρτησή του σε blog του Facebook. «Ο τρόπος με τον οποίο ο κόσμος καταναλώνει ειδήσεις αλλάζει και είναι κυρίως στα κινητά και όλο και περισσότερο μέσω ενημερωτικών βίντεο», πρόσθεσε. Σύμφωνα με τον ίδιο, λιγότερο από το 1,5% των κλικ που κατευθύνονταν από το Facebook προς ενημερωτικές ιστοσελίδες προερχόταν από την κατηγορία Trending, η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2014 και ήταν διαθέσιμη σε λίγες μόνο χώρες.
Η κίνηση αυτή έρχεται εν μέσω της εκστρατείας που έχει ξεκινήσει το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου για την αντιμετώπιση της διάδοσης των fake news μέσω του ίδιου του Facebook. Μάλιστα, η κατηγορία Trending είχε προκαλέσει αρκετές φορές αντιδράσεις από χρήστες, καθώς σε αυτήν είχαν μπει και ψεύτικες ή προπαγανδιστικές ειδήσεις.
Η εταιρεία πειραματίζεται τώρα με νέους τρόπους για να εμφανίζει τις ειδήσεις, όπως με μία ένδειξη «έκτακτη είδηση», αλλά και με την κατηγορία today in, η οποία θα είναι αφιερωμένη σε τοπικά νέα.