Με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, αλλάζουν τη λειτουργία των smartphones όπως τη γνωρίζαμε μέχρι σήμερα
Τα δυο νέα της μοντέλα HUAWEI P20 και το HUAWEI P20 Pro, που θα είναι διαθέσιμα και στη χώρα μας από τις αρχές Απριλίου (δηλαδή την επόμενη εβδομάδα) παρουσιάστηκαν σήμερα στο Grand Palais στο Παρίσι.
Τα δύο νέα smart phones της HUAWEI αλλάζουν τα μέχρι σήμερα δεδομένα στο κόσμο της φωτογραφίας αλλά και τη λειτουργία των κινητών τηλεφώνων όπως τη γνωρίζαμε μέχρι πρόσφατα.
Στα δυο νέα μοντέλα της HUAWEI, η οποία διεκδικεί πια την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά, ενσωματώνουν λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης.
Αναλυτικότερα, όπως ανακοινώθηκε μεταξύ άλλων το HUAWEI P20 Pro διαθέτει την πρώτη τριπλή κάμερα παγκοσμίως από τη Leica ενώ και οι δύο συσκευές ενσωματώνουν λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης που με απλά λόγια -όπως μας εξηγούν οι ειδικοί - δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη του κινητού να βελτιώνει την ποιότητα των φωτογραφιών και των βίντεο που τραβάει, καθώς το τηλέφωνο έχει την ικανότητα να αναγνωρίζει σκηνές και να επιλέγει αυτόματα τα καλύτερα προγράμματα λήψης, ενώ επιμελείται ταυτόχρονα την διόρθωση ατελειών βελτιώνοντας αισθητά το ποιοτικό αποτέλεσμα.
Στην ουσία ο κάθε χρήστης κινητού αποκτά πλέον έναν εξειδικευμένο «συνεργάτη» στην διαδικασία λήψης φωτογραφιών και βίντεο, που αποτελούν μια από τις βασικότερες λειτουργίες για τις οποίες ο καταναλωτής επιλέγει να αγοράσει ένα κινητό τηλέφωνο.
Αναγνωρίζει ό,τι κινείται
Έμφαση δόθηκε στην δυνατότητα αναγνώρισης τοπίου και αντικειμένου με τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης, καθώς υποστηρίζει 19 διαφορετικά σενάρια και αντικείμενα, επιλέγοντας παράλληλα τις σωστές λειτουργίες και ρυθμίσεις ακριβώς την κατάλληλη στιγμή.
Η 4D πρόβλεψη εστίασης είναι κάτι καινούριο για το προηγμένο σύστημα κάμερας της Huawei. Με αυτή τη λειτουργία, η κάμερα αναγνωρίζει καθετί κινείται και εστιάζει σε αυτό με αποτελεσματικότητα προκειμένου να απαθανατίσει και την παραμικρή λεπτομέρεια στην κίνησή του.
Την πρώτη θέση στην Ελλάδα διεκδικεί η Huawei
Στην Ελλάδα η Huawei τα τελευταία χρόνια- έχοντας πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις όπως τόνισε πρόσφατα ο country manager Lin Bing, για πρώτη φορά κατέκτησε την πρώτη θέση στην αγορά κινητών τηλεφώνων τον Δεκέμβριο του 2017, με μερίδιο αγοράς 24,7%, «σπάζοντας» μια κατάταξη που είχε παγιωθεί τα τελευταία επτά οκτώ χρόνια.
Όπως έχει επισημάνει ο επικεφαλής της Huawei στην Ελλάδα η εταιρία αναπτύχθηκε με πολύ δυναμικούς ρυθμούς την τελευταία διετία, καθώς τον Αύγουστο του 2015 είχε μόλις ένα μερίδιο αγοράς μόλις πάνω από το 4%. Η Huawei, όπως αναφέρθηκε, είναι κορυφαίος παγκόσμιος προμηθευτής τεχνολογικών λύσεων πληροφορικής και επικοινωνιών (ICT). Οι καινοτόμες ICT λύσεις, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Huawei διατίθενται σε περισσότερες από 170 χώρες εξυπηρετώντας πάνω από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού.
Τεχνητή Νοημοσύνη και κινητή τηλεφωνία
Η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence ή εν συντομία AI) θα επιφέρει ριζικές αλλαγές στην καθημερινότητα μας. Αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βρίσκονται και θα βρίσκονται σχεδόν παντού, από την αγορά ενός προϊόντος, την παρακολούθηση μίας ταινίας και τους ψηφιακούς προσωπικούς βοηθούς, μέχρι τα ρομπότ, τα αυτόνομα οχήματα και τις διαγνώσεις ασθενειών και παθήσεων.
Όπως αναφέρεται στη Λευκή Βίβλο «Mobile AI and the Future of Intelligent Devices», που δόθηκε πρόσφατα στην δημοσιότητα και συνέταξε η εταιρία αναλύσεων IDC και χρηματοδότησε η Huawei, η τεχνητή νοημοσύνη «θα γίνει ένα σύμβολο, όπως ακριβώς ήταν και η ατμομηχανή στην έναρξη της Βιομηχανικής Επανάστασης».
Σύμφωνα με τη Λευκή Βίβλο της IDC, η πλατφόρμα που θα επωφεληθεί περισσότερο από τη διείσδυση της τεχνητής νοημοσύνης είναι τα έξυπνα κινητά (smartphones).
Οι εκτιμήσεις της IDC θέλουν τους χρήστες smartphones να αποτελούν το 2021 το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού. Το γεγονός πως το 2016 πωλήθηκαν για κάθε υπολογιστή 5,6 έξυπνα κινητά, είναι ενδεικτικό της τάσης αυτής.
Όπως αναφέρθηκε και στη διάρκεια των επιμέρους συνεντεύξεων που ακολούθησαν, τα έξυπνα κινητά έχουν ήδη αλλάξει σημαντικά όχι μόνο τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τους υπολογιστές, αλλά και την ίδια την αγορά τους την τελευταία δεκαετία.
Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εξέλιξη των mobile εφαρμογών οι οποίες είναι πλέον σε θέση να εκμεταλλεύονται τη δύναμη του cloud, τις υπηρεσίες τοποθεσίας, τους κωδικούς QR και τις δυνατότητες των καμερών των συσκευών.
Τα στοιχεία αυτά άνοιξαν νέους ορίζοντες, δημιουργώντας νέες αγορές όπως αυτή της ανάπτυξης mobile εφαρμογών.
Η τεχνητή νοημοσύνη στην κινητή τηλεφωνία θα βελτιώσει σημαντικά τις εφαρμογές προσωπικών βοηθών, ενισχύοντας έτσι τη συνολική εμπειρία χρήσης των smartphones.
Οι ψηφιακοί προσωπικοί βοηθοί θα έχουν μεταξύ άλλων τη δυνατότητα, για παράδειγμα να αναγνωρίζουν τον τίτλο της ταινίας που φαίνεται σε μία φωτογραφία μίας υπαίθριας διαφήμισης, να βρίσκουν τους κινηματογράφους που παίζεται και να κλείνουν εισιτήρια βάσει του ημερολογίου του χρήστη, ζητώντας από τον τελευταίο απλά μία έγκριση.