Η Κρατική Τηλεόραση έδειχνε διαφημίσεις...
Η ΕΡΤ προτίμησε τις διαφημίσεις από το μήνυμα που ήθελε να στείλει η Eurovision για την προσφυγική κρίση.
Συγκεκριμένα, μόλις ολοκληρώθηκε η ψηφοφορία του κοινού και πριν την ανακοίνωση του αποτελέσματος, περίπου ένα τέταρτο πριν τα μεσάνυχτα, η Κρατική Τηλεόραση έδειχνε συνεχώς διαφημίσεις, ενώ οι παριστάμενοι στο «Globe Arena» της Στοκχόλμης, το τηλεοπτικό κοινό άλλων χωρών, αλλά και όσοι ήθελαν μέσω του youtube έβλεπαν το καθιερωμένο interval act.
Υπό τον τίτλο «The Grey People» («Οι Γκρι Άνθρωποι»), η Eurovision έστειλε με το δικό της τρόπο μήνυμα ανθρωπιάς και αλληλεγγύης.
Δεκαοχτώ χορευτές και ένα παιδί, όλοι βαμμένοι γκρι, έδειξαν το συγκλονιστικό αγώνα των προσφύγων, που διασχίζουν στεριά και θάλασσα για μια καλύτερη ζωή...
Δείτε το βίντεο