Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι μοιραζόμαστε στο internet αλλά και στα κοινωνικά δίκτυα; Πόσο προσωπικά είναι τα προσωπικά μας δεδομένα; Στην εποχή του digital marketing και των διαφημίσεων που αναδύονται στις οθόνες μας, τη στιγμή που η καθημερινότητά και οι συνήθειές μας καταγράφονται με τη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών, η έννοια της ιδιωτικότητας μοιάζει παρωχημένη.
Στη νέα εκπομπή του «Ορίζοντα» του Σωτήρη Δανέζη, με τίτλο «Το Προϊόν», ειδικοί της πληροφορικής, της ασφάλειας του διαδικτύου και της διαφήμισης αποκαλύπτουν πως μπορεί να «ψαρέψει» κανείς προσωπικά στοιχεία από το κινητό τηλέφωνο, από που διαρρέουν, πως διακινούνται και πόσο κοστίζουν λίστες με τα προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων Ελλήνων πολιτών, ποιος είναι τελικά το «προϊόν» όταν χρησιμοποιούμε μια δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα.
Την Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016 στις 23.00 στο MEGA o «Ορίζοντας» σερφάρει στον ψηφιακό μας κόσμο και αναδεικνύει τη σημασία των προσωπικών δεδομένων που πολλοί χαρακτηρίζουν το «νέο πετρέλαιο»!