Πρώτος στην κούρσα του ανταγωνισμού τερμάτισε ο Alpha, κατά το Α’ τρίμηνο της τηλεοπτικής σεζόν 2015–2016. Το κανάλι διέγραψε δυναμική πορεία και αναδείχθηκε κυρίαρχο στον πίνακα τηλεθέασης.
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι ο Alpha είναι το μόνο κανάλι το οποίο έχει αυξήσει το μερίδιο τηλεθέασής του, στο σύνολο του 2015.
Με το ψυχαγωγικό του πρόγραμμα, που μπήκε δυνατά στο πεδίο του ανταγωνισμού αλλά και με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων που ήταν στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, o Alpha κέρδισε την προτίμηση των τηλεθεατών κατά το Α’ τρίμηνο της φετινής τηλεοπτικής σεζόν, κατακτώντας την 1η θέση στο δυναμικό κοινό 15-44, τόσο στο σύνολο ημέρας όσο και στην prime time.
Κατά το Α’ τρίμηνο της τηλεοπτικής σεζόν 2015-2016 (Οκτώβριος – Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2015), ο Alpha κυριάρχησε στο σύνολο ημέρας με 16,2%. Ακολούθησαν: ΑΝΤ1 με 15,6%, Mega με 13,5%, Star με 11,5%, ΣΚΑΪ με 6,5% και ΝΕΡΙΤ με 3%.
Κατά το ίδιο διάστημα, στη prime time - την πιο ανταγωνιστική εμπορικά ζώνη, ο Alpha σημείωσε υψηλές αποδόσεις και βρέθηκε στην 1η θέση με 18,2%. Ακολούθησαν: ΑΝΤ1 με 16,8%, Mega με 13,7%, Star με 12,6%, ΣΚΑΪ με 5,6% και ΝΕΡΙΤ με 3%.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η πλειοψηφία των εκπομπών του καναλιού ήταν στην 1η θέση στη ζώνη προβολής τους, καταγράφοντας υψηλά ποσοστά τηλεθέασης.
Σε ό,τι αφορά στον μήνα Δεκέμβριο, ο Alpha ήταν και πάλι πρώτο κανάλι στον πίνακα τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 15-44 καταγράφοντας 16,2% στο σύνολο ημέρας και 19% στην prime time.
Αλλά και συνολικά το 2015, σε μια χρονιά ξεχωριστή από κάθε άποψη, με δύο εκλογικές αναμετρήσεις, δημοψήφισμα, καθοριστικές διαπραγματεύσεις της χώρας με την Ευρωπαϊκή Ένωση, capital controls στις τράπεζες αλλά και καταιγισμό γεγονότων σε σχέση με τη διεθνή τρομοκρατία και το πρωτόγνωρο κύμα μετανάστευσης, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha κέρδισε, με διαφορά από τον ανταγωνισμό, την εμπιστοσύνη των τηλεθεατών καταγράφοντας και αναλύοντας με αντικειμενικότητα, ταχύτητα και πληρότητα όλα τα γεγονότα.
Από 1η Ιανουαρίου 2015 έως και 31 Δεκεμβρίου 2015, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha ήταν στην 1η θέση στο σύνολο κοινού, καταγράφοντας μέσο όρο 21,7%. Ακολούθησαν: ΑΝΤ1 με 20,3%, Mega με 18%, Star με 11,2%, ΣΚΑΪ με 10,4% και ΕΡΤ1 με 4,3%.
Πρωτιά σημείωσε και στο κοινό 15-44 με μέσο όρο 17,4%. Ακολούθησαν: ΑΝΤ1 με 16,9%, Mega με 14,3%, Star με 11,8%, ΣΚΑΪ με 7,6% και ΕΡΤ1 με 2,4%.
Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha ήταν και τον Δεκέμβριο η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, τόσο στο σύνολο κοινού όσο και στο κοινό 15-44.
Στο σύνολο κοινού, κέρδισε τον ανταγωνισμό, σημειώνοντας μέσο όρο 20,9% (709.002 τηλεθεατές) Ακολούθησαν: Mega με 17,1% (627.976 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 με 16,8% (616.098 τηλεθεατές), Star με 14,1% (518,059 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ με 9,1% (383.886 τηλεθεατές) και ΕΡΤ1 με 3,9% (161.791 τηλεθεατές)
Την 1η θέση κατέκτησε και στο κοινό 15-44 με μέσο όρο 17,5% (162.066 τηλεθεατές) Ακολούθησαν: ΑΝΤ1 με 14,6% (150.351 τηλεθεατές), Star με 14% (144.329 τηλεθεατές), Mega με 12,2% (125.704 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ με 6,1% (77.362 τηλεθεατές) και ΕΡΤ1 με 2% (25.701 τηλεθεατές).