Με το 1ο Βραβείο, στο μεγαλύτερο Συνέδριο Αερομεταφορών, τα “Routes Europe 2013” βραβεύτηκε η καμπάνια Masterpieces της SPOT JWT για λογαριασμό του Athens International Airport.
Εμπνευσμένη απο διάσημους κλασικούς πίνακες η Spot JWT μεταμορφώνει τα στελέχη του marketing σε πρωταγωνιστές σε μια καμπάνια με τιτλο “When it comes to the art of Aviation Marketing we create masterpieces”.
Η καμπάνια αυτή αποτέλεσε βασικό συστατικό στην τεράστια επιτυχία του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών στα “Routes Europe 2013” που πήρε το 1ο βραβείο στην κατηγορία επιβατικής κίνησης 4-20 εκ. Η πρωτιά αυτή ιδιαίτερα σημαντική καθώς έρχεται μέσα σε ένα ιδιαίτερα δυσκολο και ανταγωνιστικό περιβάλλον και αποδεικνύει ότι η δημιουργικότητα της Spot JWT και η καινοτομία των δράσεων του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών ήταν ο συνδυασμός επιτυχίας για την πολύ μεγάλη αυτή διάκριση.
“Η συνεργασία μας με την Spot JWT για την καμπάνια «masterpieces» ήταν η ίδια ένα masterpiece : δημιουργική, εμπνευσμένη, απροσδόκητη και αισθητικά άρτια. Αυτά τα μοναδικά στοιχεία αναγνωρίστηκαν από τις αεροπορικές εταιρείες και οδήγησαν στη βράβευσή μας στα Routes Europe 2013” δήλωσε η κα Ιωάννα Παπαδοπούλου, Director, Communications and Marketing, AIA.