Η νέα “μόδα” στη διοργάνωση καλλιτεχνικών εκδηλώσεων ανά τη χώρα είναι... “no budget”, και οι διοργανωτές του 1ου Φεστιβάλ Όπερας Θεσσαλονίκης θεωρούνται μάλλον πρωτοπόροι καθώς βρέθηκαν με... ”budget” ενάμισι μόλις μήνα μετά την πρώτη τους διοργάνωση και έτοιμοι για τη δεύτερη και μάλιστα διευρυμένη ανά τη χώρα, δεύτερη διοργάνωση.
Τις παραστάσεις όπερας "Suor Angelica” του Πουτσίνι (16/9), “Κάρμεν” του Μπιζέ (18/9), “Διδώ και Αινείας” του Πέρσελ και “Νόρμα” του Μπελίνι (26 και 27/9)του 1ου Φεστιβάλ Όπερας τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Θεσσαλονίκη, παρακολούθησαν περισσότεροι από 2.000 θεατές.
“Ήδη εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από επτά ακόμη φορείς και χώρους απ' ολόκληρη την Ελλάδα (Βέροια, Δράμα, Καβάλα, Λάρισα, Αθήνα, δήμοι και πολιτιστικοί φορείς της ευρύτερης περιοχής Θεσσαλονίκης) προκειμένου να φιλοξενήσουν τις παραστάσεις όπερας αλλά και εκδηλώσεις του Όπερα Στούντιο για την ανάδειξη νέων καλλιτεχνών στον χώρο του Λυρικού Θεάτρου” έλεγε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο τενόρος Φίλιππος Μοδινός -εκ των ιδρυτών μαζί με τη σύντροφο του μέτζο σοπράνο Κασσάνδρα Δημοπούλου - της καλλιτεχνικής ομάδας Skull of Yorick Production που είναι και ο διοργανωτής του φεστιβάλ όπερας.
Οι νέες παραγωγές του Skull of Yorick Production για το 2ο Φεστιβάλ όπερας Θεσσαλονίκης και την επέκταση του ανά τη χώρα θα ανακοινωθούν εντός του 2016.
Πηγή ΑΠΕ