Η 35χρονη κωμική ηθοποιός αναμένεται να κάνει διορθώσεις στο αρχικό σενάριο μαζί με την αδερφή της, Κιμ Κάραμελ
Η Έιμι Σούμερ υπέγραψε συμβόλαιο με την Sony Pictures για να υποδυθεί τη Μπάρμπι σε μια κωμωδία βασισμένη στο πιο δημοφιλές παιχνίδι της Mattel και την πιο διάσημη κούκλα στον κόσμο.
Η 35χρονη κωμική ηθοποιός αναμένεται να κάνει διορθώσεις στο αρχικό σενάριο μαζί με την αδερφή της, Κιμ Κάραμελ.
Η ταινία θα είναι μία «ευφάνταστη οικογενειακή κωμωδία με ψυχή» – όπως η ταινία «Η Μαγεμένη» της Disney ή το κλασικό «Big» του Τομ Χανκς. Θα είναι η πρώτη του είδους που θα παρουσιάσει το διαχρονικό χαρακτήρα παιχνιδιού της Mattel, ανέφερε πηγή του στούντιο, όπου θα γίνουν τα γυρίσματα.
Η ταινία αναμένεται να κυκλοφορήσει το επόμενο καλοκαίρι.
Όσον για την πλοκή, η Barbie εξορίζεται από τη Barbieland, επειδή δεν είναι «αρκετά τέλεια» και ξεκινά μία περιπέτεια στον αληθινό κόσμο.
Στη συνέχεια επιστρέφει για να σώσει τη Barbieland, οπλισμένη με τη γνώση ότι η πραγματική είναι η εσωτερική ομορφιά και ότι το κλειδί για την ευτυχία είναι η απαλλαγή από ένα ανέφικτο πρότυπο τελειότητας.
Η Λόριν Έιμπραχαμς αντιπρόεδρος της παραγωγής, θα επιβλέπει το project για τη Sony Pictures.
Η Έιμι Σούμερ απευθύνεται για πρώτη φορά σε κοινό, το οποίο θα πρέπει να έχει τη γονική συναίνεση για να παρακολουθήσει την ταινία. Η Mattel έχει δεχθεί στο παρελθόν έντονη κριτική για τη μη ρεαλιστική εμφάνιση της κούκλας.
Τώρα με την Έιμι Σούμερ, η εμφάνιση της οποίας απέχει από το πρότυπο της τέλειας κούκλας, η Sony Pictures κάνει την ανατροπή.
Μία έρευνα που δημοσιεύθηκε στις αρχές του χρόνου έδειξε ότι τα κορίτσια που παίζουν με τις παραδοσιακές Barbie αισθάνονται σε μεγαλύτερο ποσοστό δυσαρέσκεια για τα σώματά τους. Ακόμη και η Mattel το αντιλήφθηκε και παρουσίασε φέτος νέα σειρά Barbies με πιο ρεαλιστικό σωματότυπο.
«Όχι, εγώ δεν πρόκειται να απολογηθώ για αυτό που είμαι, και αγαπώ το σώμα μου. Δεν πρόκειται να αγωνιστώ για κάποια άλλη εκδοχή του εαυτού μου» ανέφερε η Σούμερ.
Η πρώτη Barbie κυκλοφόρησε πριν από 57 χρόνια και από τότε έχουν πουληθεί περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο κούκλες σε όλο τον κόσμο, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως σύμβολο της ποπ κουλτούρας.