Ο κορυφαίος παγκόσμιας κλάσης οίκος παραγωγής luxury ουίσκι γιορτάζει την έναρξη της νέας του καμπάνιας με μια σειρά πολυτελών εκδηλώσεων στην Ευρώπη.
Η πρώτη του ευρωπαϊκή στάση είναι το Portofino της Ιταλίας, όπου το το πολυτελές ιστιοφόρο τύπου δεκαετίας 1920 του οποίου το ταξίδι αναπαριστά τις επικές διαδρομές του Johnnie Walker από τις τέσσερις γωνίες της Σκοτίας στους τέσσερις ορίζοντες του κόσμου, έγινε στις 10 Μαΐου.
Η άφιξη του ιστιοφόρου στην Ιταλία σηματοδότησε την έναρξη της καμπάνιας λανσαρίσματος του νέου σπάνιου triple malt John Walker & Sons Odyssey, από τον κορυφαίο παγκόσμιας κλάσης οίκο παραγωγής Scotch Whisky.
Κατά την παραμονή του στο Portofino, στο πολυτελές ιστιοφόρο θα διεξαχθούν μια σειρά υψηλού προφίλ εκδηλώσεων με θέμα τη πρόοδο του ιστορικού λιμανιού τον τελευταίο αιώνα αλλά και την αναγνώριση των Ιταλών ‘Game Changers’ – πρωτοπόρων ατόμων, που αλλάζουν τα δεδομένα ο καθένας στον τομέα του και που ταυτίζονται με το πνεύμα και το όραμα της οικογένειας Walker.
Άλλωστε, το Portofino, ένα ορόσημο του Ιταλικού στυλ, της φινέτσας και της κληρονομιάς, και επιλέχθηκε για να αποτελέσει τον πρώτο προορισμό του Ευρωπαϊκού σκέλους του ταξιδιού. Το ιστιοφόρο μεταξύ άλλων θα φιλοξενήσει πολυτελείς εκδηλώσεις στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών και το Grand Prix του Μονακό – παγκόσμιες σκηνές προβολής για τα πολυτελή brands – και θα συνεχίσει το ταξίδι του στην Αθήνα, τη Βαρκελώνη, το Άμστερνταμ, το Λονδίνο, το Αμβούργο και την Κοπεγχάγη. Τον Αύγουστο θα ολοκληρώσει το ταξίδι του στο Εδιμβούργο, επιστρέφοντας στη γενέτειρα του brand, τη Σκοτία, εκεί που η ιστορία της John Walker & Sons ξεκίνησε πριν από περίπου 2 αιώνες.
Οικοδεσπότης της επίσκεψης στο Portofino, είναι ο David Gandy, το κορυφαίο μοντέλο και ambassador του Johnnie Walker Blue Label μαζί με τον John Kennedy, πρόεδρο της Diageo Ευρώπης και το Matt Barwell, Consumer Marketing and Innovation Director για τη Diageo Ευρώπης.
Πατώντας εδώ, μπορείτε να μάθετε όλες τις λεπτομέρειες για τη δράση