Με μια παράδοση πάνω από 150 χρόνια ασυμβίβαστου πάθους, θριαμβεύοντας ενάντια σε ασυνήθιστες καταστάσεις, το BACARDI είναι το ρούμι με ιστορίες όπου η πραγματικότητα είναι καλύτερη από τη φαντασία.
Τιμώντας την κληρονομιά του, το προϊόν με το «ακατάσχετο πνεύμα» βαθιά γραμμένο στο DNA του, λανσάρει το «BACARDI Untameable Since 1862», μια νέα παγκόσμια καμπάνια που αφηγείται τις ιστορίες του ρούμι BACARDI, την προέλευση του από την Κούβα και εμπνέει τους καταναλωτές να αγκαλιάζουν την ζωή και να ζούνε έντονα, αναδεικνύοντας το δικό στους «ακατάσχετο πνεύμα».
Οι δημιουργικές εκφάνσεις της καμπάνιας σε όλα τα μέσα, ενσωματώνουν το αληθινό θάρρος και την αποφασιστικότητα που στήριξαν το προϊόν και το βοήθησαν να θριαμβεύσει. Στιγμιότυπα από την ιστορία του BACARDI την εποχή της ποτοαπαγόρευσης, την εξορία από την Κούβα και πώς η οικογένεια BACARDI διέθετε το αυθεντικό, ακατάσχετο πνεύμα να ξεπεράσει σεισμούς, φωτιές, πολέμους και επανάσταση, τίποτα από όλα αυτά δεν μπορούσε να την νικήσει γιατί «το αληθινό πάθος δεν δαμάζεται». Η καμπάνια έχει σχεδιαστεί να προσεγγίσει τους καταναλωτές που κυνηγούν τα πάθη τους, όπως έκανε και η οικογένεια BACARDI προάγοντας τη συντροφικότητα και τη δύναμη του χαρακτήρα.
Η καμπάνια «BACARDI Untameable Since 1862» υποστηρίζεται από τηλεοπτικό σποτ, υπαίθρια διαφήμιση και ψηφιακά μέσα. Ο πρωταγωνιστής του τηλεοπτικού σποτ είναι ο διάσημος ηθοποιός Jordi Molla και σκηνοθέτης ο βραβευμένος Dante Ariola, ενώ τα γυρίσματα έγιναν στο Ouro Preto της Βραζιλίας. Το αποτέλεσμα καλεί τον θεατή να δοκιμάσει μια γουλιά από τη γεύση της ιστορίας του BACARDI και να νιώσει σαν να είναι η δική του ιστορία!
Με τη νέα καμπάνια, το BACARDI τιμάει τον ιδρυτή του, Don Facundo Bacardí Massó, που πριν από 151 χρόνια είχε το όραμα να χαράξει μια νέα πορεία και να προσθέσει μεθόδους που δεν είχαν χρησιμοποιηθεί ποτέ ξανά για τη δημιουργία του ρούμι, όπως είναι γνωστό σήμερα. Με την ίδια πρωτοποριακή ψυχή του ιδρυτή του και χωρίς να ξεχνάει την προέλευση του από το Santiago της Κούβας, όπου γεννήθηκε το 1862, το BACARDI αντικρίζει το μέλλον με ένα λογότυπο, εμπνευσμένο από το ένδοξο παρελθόν του.
Αυτή η καμπάνια εγκαινιάζει μια νέα εποχή για το ρούμι BACARDI, με μια βαθύτερη έμφαση στην προέλευση του, αναδεικνύει την ακλόνητη αποφασιστικότητα της οικογένειας Bacardi και προσκαλεί τους καταναλωτές να την μοιραστούν. Αυτή η ιδέα ωθεί το BACARDI να γιορτάζει την απίστευτη ποιότητα και τη δεξιοτεχνία που φτιάχνεται το ρούμι του από τότε. Η καμπάνια «BACARDI Untameable Since 1862» είναι ένας χαιρετισμός στην απίστευτη κληρονομιά της οικογένειας Bacardi, στο ασυνήθιστο ρούμι που δημιούργησε και στο να κυνηγάμε και εμείς όπως αυτοί, τα πάθη μας.