Η νέα καμπάνια της Heineken, με κεντρικό μήνυμα «Σκέψου Γίνεται», περιλαμβάνει μία φιλόδοξη, αλλά απλή, αποστολή: να συγκεντρώσει 1.000.000 «Γίνεται», με τη συμβολή όλων μας, μέσα από μία ενέργεια – έκπληξη.
Έτσι, αυτό το καλοκαίρι, η Heineken αλλάζει το όνομά της σε «Πράσινη» - όπως άλλωστε την αποκαλούμε τόσα χρόνια τώρα - και μας συστήνει μία νέα, περισσότερο αισιόδοξη στάση ζωής. Κι αυτό γιατί Γίνεται η πιο διάσημη μπίρα στον κόσμο να αλλάξει το όνομά της, μόνο στη χώρα μας και μόνο για αυτό το καλοκαίρι.
Η καμπάνια αναπτύσσεται με ένα πλήρες πρόγραμμα με υπαίθρια διαφήμιση, ραδιοφωνικά σποτ, online ενέργειες και συλλεκτικές φιάλες Πράσινης.