Ο Γιώργος Κανόπουλος εξηγεί για ποιον λόγο η εξειδίκευση μπορεί να οδηγήσει στην επιτυχία
Ο Γίωργος Κανόπουλος, ένας από τους εμπνευστές και δημιουργούς του Warehouse, του all day speciality coffee, wine & cocktail bar στα Εξάρχεια που έχει γίνει πλέον σημείο αναφοράς για τους λάτρεις της διαχρονικής περιοχής, και όχι μόνο, μας εξηγεί πως η εξειδίκευση αποτελεί και την κινητήριο δύναμη για να γίνονται πράγματα στην πόλη. Και μάλιστα επιτυχημένα. Χωρίς τυμπανοκρουσίες και φανφάρες. Παρά μόνο με πολύ μεράκι και αγάπη.
Στην περίπτωση του Warehouse, το αντικείμενό μας είναι η εξειδίκευση στον καφέ, το κρασί, το cocktail και τη γεύση. Κάτι που γίνεται αντιληπτό από τα πολλά events που διοργανώνονται γύρω από αυτούς τους τομείς στο χώρο του, όπως διάφορες γευσιγνωσίες, φιλοξενία special εκδόσεων ετικετών στην κάβα ανά εβδομάδα, ανανεώσεις ποικιλιών και χαρμανιών στον καφέ κ.α.
Το πιο σημαντικό απ' όλα, ωστόσο, είναι το γεγονός ότι το Warehouse αναλαμβάνει το consulting άλλων επιχειρήσεων στο κομμάτι του καφέ, του κρασιού και του φαγητού. Ας δούμε όμως, πώς το Warehouse κατάφερε να μετατρέψει το όνομά του σε... brand και ας το έχουμε ως φωτεινό παράδειγμα σε κάθε μελλοντική μας σκέψη ή κίνηση.
Συνέντευξη στην Ελπίδα Πιτάκη
Και εγένετο... Warehouse. Πώς προέκυψε η ιδέα;
Η ιδέα για το Warehouse υπήρχε μέσα μας πριν ακόμη βρούμε το χώρο για να τη στεγάσουμε, όσο λειτουργούσαμε ως ομάδα σε ένα μικρό καφέ στο χώρο της Αθήνας. Σύντομα παρουσιάστηκε αυτός ο πρώην εκδοτικός χώρος στα Εξάρχεια που διαμορφώθηκε σύμφωνα με τις ανάγκες του Warehouse project.
Το Warehouse όχι μόνο είναι ένα γεμάτο all day, αλλά έχει και φανατικό κοινό. Ήταν κάτι που περιμένατε όταν κάνατε τα πρώτα σας βήματα;
Θα έλεγα ότι ήταν κάτι που επιδιώκαμε από την αρχή. Σκοπός ήταν να δημιουργηθεί ένας χώρος που να μπορεί να εξελιχθεί σε αυτό που στο εξωτερικό λογίζεται ως 3rd place, ο χώρος σου μεταξύ δουλειάς και σπιτιού, στο κέντρο. Για να γίνει αυτό στοχεύσαμε σε καλή ποιότητα σε τιμή που μπορεί κάποιος όλες τις ώρες της μέρας να διαθέσει.
Τι είναι αυτό, θεωρείτε, που έκανε το Warehouse να ξεχωρίσει;
Βασικός άξονας γύρω από τον οποίο κινούνται τα προϊόντα μας είναι η λογική των speciality blends. Έτσι φροντίζουμε αυτό που προσφέρουμε να ανήκει σε μια κατηγορία λίγο ή περισσότερο ανώτερη ποιοτικά. Ο καφές μας ψήνεται στην Wisecup και προέρχεται από speciality καφέδες από όλο τον κόσμο. Το κρασί περιλαμβάνει ετικέτες από την Ελλάδα και τον κόσμο, από σημαντικούς αμπελώνες, σε προσιτή τιμή μέχρι guest premium ετικέτες οι οποίες μπορεί να διατίθενται σε πριβέ γευσιγνωσίες. Στο μενού φαγητού μπορεί κανείς να δοκιμάσει από σάντουιτς και street food επιλογές, μέχρι κρέατα ξεχωριστής παλαίωσης και "πειραγμένες" συνταγές. Τέλος στο μπαρ του Warehouse πάντα βρίσκεις κάποια ξεχωριστά αποστάγματα και premium ετικέτες που κάνουν τη διαφορά.
Η εξειδίκευση αναγνωρίζεται από το κοινό της Αθήνας;
Θεωρούμε ότι έχουμε πλέον χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τους θαμώνες μας, γιατί περί θαμώνων πρόκειται σε μεγάλο βαθμό. Σε διαλείμματα από τη δουλειά, μετά το γραφείο για κρασί ή για βραδινή έξοδο για φαγητό και ποτό, βλέπουμε ότι είμαστε σταθερή επιλογή για πολύ κόσμο. Κι αυτό γιατί σεβόμαστε αυτό που σερβίρουμε, μυούμε και εκπαιδεύουμε τον κόσμο στη γευσιγνωσία, σε όλα τα προϊόντα μας και μας αρέσουν οι εκπλήξεις, έχοντας κι εμείς ανάγκη να ανανεωνόμαστε συχνά. Επίσης, είναι σημαντικό το ότι μπορούμε να προσφέρουμε τα προϊόντα μας σε ανταγωνιστικές τιμές για την ποιότητά τους. Τέλος, το γεγονός ότι ο εσωτερικός μας χώρος είναι μη καπνιστών μας έφερε πολύ περισσότερο κόσμο από όσο θα περίμενε κάποιος στην Αθήνα!
Συναντάμε συχνά πλέον το brand του Warehouse κι ως προς το consulting διαφόρων επιχειρήσεων. Πείτε μας τί σας οδήγησε σε αυτό το βήμα; Μπορείτε να μας αναφέρετε ενδεικτικά και κάποιες συνεργασίες σας.
Η ομάδα του Warehouse αναλαμβάνει τη συμβουλευτική για χώρους εστίασης στον τομέα του καφέ, του κρασιού και του φαγητού. Αυτό θεωρούμε είναι μεγάλη αναγνώριση για ένα brand, όταν οι επαγγελματίες πια σε καλούν για να σχεδιάσεις το μενού τους ή να εκπαιδεύσεις την ομάδα τους στη γευσιγνωσία. Ένα απαιτητικό project που τρέχει αυτή τη στιγμή είναι το consulting για το TOMS Flagship Store στη Θεσσαλονίκη. Αυτό αποτελεί μεγάλη εμπειρία για εμάς τόσο για το μοναδικό του concept όσο και για το γεγονός ότι συνεργαζόμαστε με ένα global brand για την πρώτη του επαφή με το ελληνικό κοινό στο χώρο της εστίασης.
Τι καινούριο να περιμένουμε από το Warehouse και την ομάδα του;
Όπως σας είπα μας αρέσει να ανανεωνόμαστε συχνά! Σύντομα θα ανακοινώσουμε το επόμενό μας βήμα.
Πληροφορίες
Μαυρομιχάλη & Βαλτετσίου 21, Αθήνα
Τηλ. 215 5408002
www.warehouseproject.gr
Fb page: Warehouse
"Αν θέλετε να μάθετε ποια είναι τα καλύτερα στέκια για φαγητό και καφέ στην περιοχή κατεβάστε την εφαρμογή Athens by GreekGuide.com στο κινητό σας δωρεάν και απολαύστε ένα άλλο «πρόσωπο» της Αθήνας!"