Ελένη Νικολούλια
Ο International Ambassador του οίκου Remy Martin, Alexandre Quintin, επισκέφτηκε τη χώρα μας με σκοπό να ταξιδέψει τους επαγγελματίες του χώρου της γαστρονομίας και του bartending, στον κόσμο του Cognac.
Παράλληλα, η εταιρεία Β. Σ. Καρούλιας παρουσίασε τα ιδιαίτερα προϊόντα του Οίκου, που εκπροσωπεί και διανέμει στην ελληνική αγορά, με μία σειρά ενεργειών που πραγματοποιήθηκαν στις αρχές Δεκεμβρίου.
Έτσι, το Cigar Room του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια, υποδέχτηκε 45 από τους κορυφαίους sommelier προκειμένου να γνωρίσουν σε βάθος τα διάσημα προϊόντα του οίκου, Rémy Martin VSOP Mature Cask Finish και Rémy Martin XO.
Η εμπειρία ολοκληρώθηκε με το άνοιγμα του πολυτιμότερου αποστάγματος του Οίκου που μετρά 4 αιώνες ζωής, του Louis XIII.
Στο GB Corner, υπό το φως των κεριών και με έναν τελετουργικό τρόπο που αρμόζει σε ένα «Βασιλιά», ανοίχτηκε και δοκιμάστηκε το cognac με τα 1.200 διαφορετικά eaux-de-vie, ηλικίας από 40 έως 100 ετών, τα οποία έχουν ακολουθήσει έναν μακρύ δρόμο παλαίωσης, και έναν μοναδικό τρόπο blending.
Η καράφα των 700 ml του Louis XIII, με την στρογγυλευμένη και περίτεχνη φόρμα, αποτελεί το σήμα – κατατεθέν του Louis XIII και μας μιλά για έναν «θρύλο» με ζωή τεσσάρων αιώνων. Λέγεται ότι η φιάλη ήλθε στα χέρια του Paul-Émile Rémy Martin I από έναν χωρικό που την βρήκε στο πεδίο της μάχης του Jarnac στα 1569. Από το 1874 η καράφα κλείνει στη κρυστάλλινη αγκαλιά της το χρυσό νέκταρ και γίνεται σύμβολο από μόνη της στις τέσσερις γωνιές του πλανήτη. Κάθε κομμάτι από φυσητό γυαλί είναι χειροποίητο, αριθμημένο και σαν μία “haute couture” δημιουργία διακοσμημένο με περίτεχνα fleurs-de-lis.