"Δάσκαλε που δίδασκες...", είναι ο τίτλος δημοσιεύματος της Neue Zürcher Zeitung που αναφέρεται στην υπόθεση του Μιχάλη Λιάπη. "Θα τολμούσε κάθε Έλληνας να κυκλοφορεί στους δρόμους της Αθήνας χωρίς δίπλωμα, με αυτοκίνητο για το οποίο έχουν παραδοθεί οι πινακίδες και με πλαστές πινακίδες; Μάλλον όχι. Ο πρώην υπουργός Μεταφορών όμως το έκανε. Ο νομικός ωστόσο ατύχησε και έπεσε πάνω σε έλεγχο. Επί μια ώρα φέρεται να προσπαθούσε να εξηγήσει στα όργανα της τάξης με ποιον έχουν να κάνουν. Ωστόσο οι αστυνομικοί επέδειξαν θάρρος: ο άνδρας οδηγήθηκε στον εισαγγελέα. Εκεί είπε ότι τα λάθη είναι ανθρώπινα. Ότι έπρεπε να ξεδηλώσει το αυτοκίνητο και να παραδώσει τις πινακίδες για να αποφύγει το βάρος της υψηλής φορολόγησης, όπως είπε. Όπως όλοι οι Έλληνες άλλωστε, έχει χτυπηθεί και ο ίδιος βαριά από την κρίση. Εντούτοις φτωχό δεν μπορείς να τον χαρακτηρίσεις: ο πρώην υπουργός έχει 20 ακίνητα και τρία αυτοκίνητα, το ετήσιο εισόδημά του ξεπερνά τις 100.000 ευρώ" γράφει η εφημερίδα σύμφωνα με τη Deutsche Welle.
"Ο Λιάπης ανήκει σε μια από τις ισχυρές ελληνικές πολιτικές δυναστείες. Είναι ξάδερφος του πρώην συντηρητικού πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή. Και οι δύο είναι ανιψιοί του ιδρυτή του κυβερνώντος κόμματος της Νέας Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Καραμανλή; ο οποίος διετέλεσε πολλές φορές πρωθυπουργός και δυο φορές πρόεδρος της Δημοκρατίας. Όταν ο ανιψιός του Κώστας κέρδισε το 2004 τις εκλογές, ο ξάδερφός του Λιάπης έγινε υπουργός Μεταφορών. Υπό τη νέα του ιδιότητα τάχθηκε σθεναρά υπέρ της τήρησης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και συνέταξε και νέο Κ.Ο.Κ. Το 2009 ο Καραμανλής ο νεότερος έχασε τις εκλογές και όταν το όνομα Λιάπης συνδέθηκε στα μέσq ενημέρωσης με ένα σκάνδαλο δωροδοκίας, αυτός εγκατέλειψε την πολιτική. Λίγο αργότερα ξέσπασε η οικονομική κρίση. Οι συνέπειες είναι γνωστές" σημειώνει.