Κοντά στα 5.000 ευρώ το χρόνο φτάνει το ποσό, το οποίο γλίτωνε ο Μιχάλης Λιάπης, από την κατάθεση των πινακίδων του και τη χρήση πλαστών. Δείτε γιατί :
Για αυτοκίνητο 4,2 λίτρων, το οποίο και οδηγούσε ο πρώην υπουργός, το οποίο είναι μοντέλο, έχει δηλαδή ταξινομηθεί, προ του 2011, τα τέλη κυκλοφορίας είναι 1.320 ευρώ.
Επιπλέον, επιβάλλεται και φόρος πολυτελείας, ύψους 3.220 ευρώ για αυτοκίνητα έως 5 ετών, και 2.254ευρώ, για αυτοκίνητα ηλικίας 5 έως 10 ετών.
Το τεκμήριο στην εφορία είναι 22.540 ευρώ, που - προστιθέμενο στα υπόλοιπα τεκμήρια περιουσιακών στοιχείων (τα οποία διαθέτει ο κ. Λιάπης σύμφωνα με την τελευταία δήλωση πόθεν έσχες, το 2011) - λειτουργεί επιβαρυντικά στη φορολογία του, δεδομένης της βουλευτικής σύνταξης των 1900 ευρώ το μήνα, που λαμβάνει.
Τέλος, το κόστος της ασφάλειας, με τις βασικές προβλέψεις για αυτη την κατηγορία αυτοκινήτου (που πάντα είναι ενισχυμένες), είναι το ελάχιστο 750 ευρώ το χρόνο.
Συνεπώς, ο πρώην υπουργός γλίτωνε - από την κατάθεση των πινακίδων και την κυκλοφορία με πλαστές - ένα ποσό γύρω στα 5.000 ευρώ ετησίως !