Θυμίζουμε ότι το ίδιο έργο είχε ανέβει και πάλι στην Αθήνα από την Τζένη Καρέζη και τον Κώστα Καζάκο
Η Λυδία Κονιόρδου μπορεί να ανέλαβε καθήκοντα υπουργού Πολιτισμού, ωστόσο δεν έπαψε να υπηρετεί ούτε στιγμή την τέχνη της.
Κι αυτό γιατί η ίδια συνεχίζει κανονικά να ανεβαίνει στο θεατρικό σανίδι του θεάτρου Μουσούρη, πρωταγωνιστώντας με τον Πέτρο Φιλιππίδη στη θεατρική παράσταση, "Και τώρα οι δυο μας".
Η συγκεκριμένη επιλογή αποτελεί αρκετά σπάνιο γεγονός, καθότι οι περισσότεροι πολιτικοί εγκαταλείπουν τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις όταν υπουργοποιούνται, κυρίως λόγω εργασιακού φόρτου.
Θυμίζουμε ότι το ίδιο έργο είχε ανέβει και πάλι στην Αθήνα από την Τζένη Καρέζη και τον Κώστα Καζάκο και πρόκειται για έργο του Ρώσου συγγραφέα Αλεξάντερ Γκέλμαν, αυτή τη φορά σε σκηνοθεσία και διασκευή του Γιώργου Κιμούλη.
Η υπόθεση του έργου
Στο έργο, ο Αντρέϊ Γκλάντγκοφ είναι πολιτικός μηχανικός και διευθυντής σε μια μεγάλη κατασκευαστική εταιρία. Η Νατάσα Γκλάντγκοφ είναι διανοούμενη και εργάζεται σε βιβλιοθήκη. Τους συναντάμε έπειτα από είκοσι χρόνια γάμου, με το 16χρονο παιδί τους να βρίσκεται στο νοσοκομείο, μετά από ένα σοβαρό ατύχημα. Εκείνος, προκειμένου να αναρριχηθεί κοινωνικά, πάτησε επί πτωμάτων, ξεπουλώντας κάθε ηθική αρχή και αξία. Και η σύζυγός του ακολούθησε ως συνεργός σ' αυτή την πορεία του, με μοναδικό της άλλοθι, το μέλλον του παιδιού τους. Αυτό το τεράστιο πάθος για δύναμη και εξουσία στο εργασιακό χώρο, θα φέρι το ζευγάρι σε αντιπαράθεση με την ίδια την οικογένεια, θα έρθουν ακραίες συγκρούσεις, μέσα σ' ένα παιχνίδι εσωτερικής επιβίωσης.
Ο Αλεξάντερ Γκέλμαν χαρακτηρίζει το «Και τώρα οι δυο μας», ως ένα έργο για δυο εγωιστές με θύμα και των δυο, το παιδί τους. «Με το έργο μου φέρνω στην επιφάνεια το μόνιμο πρόβλημα στις σχέσεις γονιών και παιδιών, αλλά και μέσα στο ίδιο το ζευγάρι». Μέσα από την οξυδερκή ματιά του συγγραφέα, γινόμαστε μάρτυρες της σημερινής πραγματικότητας, όπου άνθρωποι πνευματικά και ψυχικά αδύναμοι, με εμμονές για εξουσία, δημιουργούν σταδιοδρομίες επί πτωμάτων, καταστρέφοντας ζωές.