Ιδιαίτερα επικριτικό είναι ένα κείμενο που δημοσίευσε η Telegraph αναφορικά με το ζήτημα της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα.
Το ίδιο κείμενο σχολιάζει επίσης την Αμάλ Κλούνεϊ και την πρόσφατη επίσκεψή της.
Ο δημοσιογράφος Τζέρεμι Πάξμαν δημιουργεί πολεμικό κλίμα, με τη φρασεολογία που χρησιμοποιεί.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά "αν ο λόρδος Ελγιν δεν είχε αρπάξει τα Γλυπτά, τώρα μπορεί να βρίσκονταν στα θεμέλια ενός κεμπαπτζίδικου στην Αθήνα!".
Αναφερόμενος στην Αμάλ Κλούνεϊ, την εντάσσει σε μια σειρά προσωπικότητων, αναφέροντας τη Μελίνα Μερκούρη, τη Νάνα Μούσχουρη και τον Ντέμη Ρούσσο, που απαιτούν την επιστροφή των Γλυπτών. Σε όλους αυτούς αποδίδει ένα χαρακτηριστικό: «Ήταν υπέροχα ντυμένοι...».
Ο δημοσιογράφος αναφέρεται στην επίσκεψη της Αμάλ και των συνεργατών της στο Μουσείο της Ακρόπολης, γράφοντας: «Οι ελληνικές Αρχές τούς ξενάγησαν στο υπέροχο νεό μουσείο, για το οποίο η χώρα ξόδεψε εκατομμύρια που δεν έχει. Είναι προφανώς ένα υπέροχο μουσείο. Μοναδικό ανάμεσα στα άλλα μουσεία, με στόχο να δείξει όχι μόνο όσα κατέχει, αλλά κυρίως όσα δεν κατέχει. Το πιο σημαντικό πράγμα που δεν κατέχει είναι τα Γλυπτά του Παρθενώνα που εκτίθενται τώρα στο Βρετανικό Μουσείο».
Και συνεχίζει το άρθρο: «Φυσικά -αφού θα πληρωθεί στο κάτω κάτω της γραφής από τους Ελληνες- η Αμάλ είπε στους δημοσιογράφους ότι είναι δίκαιο το αίτημά τους για την επιστροφή των Γλυπτών».
Η Telegraph συνεχίζει με εμπρηστικό ύφος: «Το σύγχρονο επιχείρημα είναι πραγματικά πολιτικό -ο φτωχός μεσογειακός πολιτισμός απαιτεί αποκατάσταση από την ιμπεριαλιστική δύναμη. Η Ελλάδα απέχει από την κόσμο της αρχαίας Αθήνας, της πατρίδας του Σωκράτη, του Πλάτωνα και των ιδρυτών της σύγχρονης σκέψης».