Στο στόχαστρο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης μπαίνουν τα κρατικά αυτοκίνητα άνω των 1.400 κυβικών. Προωθείται η απόσυρσή τους, με προτεραιότητα στα μεγαλύτερα σε κυβισμό και στα παλαιότερα οχήματα και η αντικατάστασή τους, προκειμένου να επιτευχθεί εξοικονόμηση δημόσιων πόρων μέσω της μείωσης της κατανάλωσης καυσίμων και των δαπανών για ανταλλακτικά και επισκευές.
Μάλιστα, τίθενται χρονοδιαγράμματα, όπως μεταξύ άλλων, να έχει γίνει η καταγραφή των αυτοκινήτων έως τις 31-10-2013 και η απόσυρση έως τις 31-01-2014.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης θεωρεί ότι το μέτρο της απόσυρσης θα συμβάλλει ώστε οι υπηρεσίες του δημοσίου τομέα να συνεχίσουν τη λειτουργία τους απαλλαγμένες από την "ανώφελη επιβάρυνση του κόστους χρήσης και συντήρησης πολυτελών ή τεχνολογικά απαξιωμένων δαπανηρών οχημάτων".
Στο πλαίσιο αυτό, με έγγραφό του το υπουργείο καλεί τις Κεντρικές Υπηρεσίες υπουργείων και τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις να συγκεντρώσουν στοιχεία που αφορούν στο σύνολο των κρατικών οχημάτων τα οποία ανήκουν στην κυριότητά τους, καθώς και στην κυριότητα όλων των φορέων που εποπτεύουν (Γενικές και Ειδικές Γραμματείες, ΟΤΑ α΄ και β' βαθμού, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Ειδικές Υπηρεσίες κ.λ.π.). Όλα τα δεδομένα θα σταλούν στη Διεύθυνση Κρατικών Αυτοκινήτων και Επικοινωνιών του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Συγκεκριμένα ζητείται να καταγραφούν:
"Όλα τα οχήματα που ανήκουν στην κυριότητα της κάθε υπηρεσίας εξαιρουμένων: των μηχανημάτων έργου καιτων επιβατικών αυτοκινήτων που χρησιμοποιούνται για τις επιχειρησιακές μόνο ανάγκες της ΕΛ.ΑΣ., του Λιμενικού Σώματος και της ΕΥΠ".
Ταυτόχρονα, κατά τη διαδικασία καταγραφής των οχημάτων, θα πρέπει να επισημανθούν όλα τα επιβατικά οχήματα άνω των 1400 κυβικών, με διάκριση μεταξύ εκείνων που θα πρέπει να αποσυρθούν και εκείνων που πληρούν τις προϋποθέσεις ώστε να εξαιρεθούν από την απόσυρση.