Εντολή να διερευνηθεί άμεσα η υπόθεση της offshore, που φέρεται κατά την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ, να ανήκει στον πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων έδωσε ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Νίκος Παντελής.
Συγκεκριμένα ο κ. Παντελής έδωσε εντολή στους οικονομικούς εισαγγελείς να διερευνηθεί η υπόθεση για τυχόν φορολογικές παρανομίες με βάση τον νόμο, μετά τα σχετικά δημοσιεύματα.
Η εφημερίδα σε νέο της δημοσίευμα αναφέρει ότι η offshore εταιρεία Cass Corporation η οποία εμφανιζόταν ως ιδιοκτήτρια του σκάφους από το 1993 έως το 2010, οπότε και δηλώθηκε από τον κ. Ηλ. Καμμένο στις ελληνικές Αρχές, εμφάνιζε μηδενική οικονομική δραστηριότητα, ακόμη και ενώπιον των Αρχών του φορολογικού παραδείσου, τη Νήσο Μαν!
Κατά το δημοσίευμα πάντα η εταιρεία αυτή, η οποία έλαβε ενυπόθηκο δάνειο για την αγορά του «Iliatoras of London» από την τράπεζα BNP Paribas και το αποπλήρωσε το 2008, απέφυγε να το δηλώσει στις Αρχές της Νήσου Μαν, προκειμένου να επωφεληθεί φορολογικά και εκεί!
Τι έλεγε το πρώτο δημοσίευμα της εφημερίδας
Τη διαδρομή του σκάφους "Iliatoras of London" της οικογένειας Καμμένου το οποίο έως πρόσφατα ανήκε σε offshore (υπεράκτια) σε φορολογικούς παραδείσους ανά τον κόσμο, καταγράφει η εφημερίδα "Τα Νέα".
Όπως γράφει η εφημερίδα υπήρξε συντονισμένη προσπάθεια να αποκρυβεί ποιος είναι ο πραγματικός ιδιοκτήτης του σκάφους όχι μόνο για πολιτικούς, αλλά και για φορολογικούς λόγους.
Σύμφωνα πάντα με "Τα Νέα" προκύπτει τεκμήριο για το 18μετρο σκάφος που δηλώθηκε για πρώτη φορά το 2010.
Η εφημερίδα επισημαίνει ότι σε επίσημη έκθεση εταιρείας εκτιμητών που κλήθηκε το 2007 να αποτιμήσει το σκάφος, για πρώτη φορά καταγράφεται ως ιδιοκτήτης ο Π. Καμμένος, ενώ ένα χρόνο αργότερα εξοφλείται από την υπεράκτια εταιρεία που φερόταν ως ιδιοκτήτης δάνειο.
Μάλιστα η ιδιοκτήτρια εταιρεία είχε ως διευθυντές τέσσερα πρόσωπα που διαχειρίζονται 10.000 offshore, τουλάχιστον στα χαρτιά.
Η διαδρομή του σκάφους:
1996: Ιδρύεται στη Νήσο Μαν η Cass Corporation ιδιοκτήτρια εταιρεία του σκάφους. Τον Ιούλιο του ίδιου έτους μπαίνουν διευθυντές ο Φίλιπ Κρόσοου και ο Τζέιμς Γκάρσικ που συνδέονταν με 8.100 υπεράκτιες.
1998: Αναλαμβάνουν δύο νέοι διευθυντές που συνδέονται με 1.600 υπεράκριες.
2000: Στις αρχές της δεκαετίας του 2000 η Cass αναγγέλλει πως ο Ηλίας Καμμένος είναι διευθυντής του σκάφους και ο Πάνος Καμμένος, καπετάνιος.
2007: Οι μετοχές της Cass μεταβιβάζονται στη Fiden Nominees μία εταιρία παροχής υπηρεσιών offshore. Ένα μήνα μετά εκτιμητής σε έκεθση του χαρακτηρίζει τον Π. Καμμένο ως ιδιοκτήτη. Η αξία εκτιμάται σε 600.000 ευρώ.
2008: Η Cass εμφανίζεται να εξοφλεί ενυπόθηκο δάνειο επί του σκάφους, ενώ δεν είχε καμία δραστηριότητα. Την ίδια χρονιά ο Ηλίας Καμμένος εμφανίζεται να δηλώνει αγορά σκάφους.
2009: Η offshore διαγράφεται και ο Ηλίας Καμμένος αρχίζει να καταβάλλει τέλη ελιμενισμού.
Σε βίντεο που χρονολογείται από το 2010 και αποτελεί μέρος DVD που διανεμήθηκε με μηνιαίο πειοδικό και το οποίο επαναφέρει μέσω φωτογραφιών η εφημερίδα, ο Π. Καμμένος αποβιβάζεται από το σκάφος σε λιμανάκι της Κύθνου με λευκό παντελόνι και μαύροι μπλούζα. Μετά την αποβίβαση ετοιμάζει με χαλαρή διάθεση σούσι με αστακό και μαγιάτικο για τους φίλους του.
Καμμένος: Θα καταρρεύσουν τα χαλκεία
Την παρέμβαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου που έδωσε εντολή στους οικονομικούς εισαγγελείς να ερευνήσουν την υπόθεση της offshore και του σκάφους που φέρεται να ανήκει στην οικογένεια του και στον ίδιο, σχολίασε ο Π. Καμμένος.
"Χαιρετίζω και ζητώ ακόμα μια φορά κάθε έρευνα των δικαστικών αρχών, των φορολογικών αρχών και του Κοινοβουλίου για πλήρη διαφάνεια που αφορά τα περιουσιακά μου στοιχεία και της οικογένειάς μου για να καταρρεύσουν τα χαλκεία", αναφέρει.