Στη διαπραγμάτευση με την τρόικα "σκοντάφτουν" οι προσλήψεις αναπληρωτών, τονίζει ο υπουργός Παιδείας
Την πεποίθηση ότι οι επιλογές του υπουργείου Παιδείας για τις αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης αποσκοπούν στην αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, εξέφρασε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, κατά τη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου για την Έρευνα.
«Στόχος, ένα σχολείο ποιότητας, ισότητας, ένα σχολείο συνεργασίας και όχι άκρατου ανταγωνισμού», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Σχετικά με την εφαρμογή του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Σχολείου σε όλα τα δημοτικά της χώρας από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, ο κ. Φίλης χαρακτήρισε ψευδείς τις εκτιμήσεις περί κατάργησης ή υποβάθμισης των δημοτικών, οι οποίες έχουν ακουστεί από την αντιπολίτευση και υπογράμμισε ότι αντιθέτως, από τη νέα σχολική χρονιά το ολοήμερο θα έχει αναβαθμιστεί και θα έχει επεκταθεί.
Ακόμη, αναφερόμενος στην τροπολογία που αφορά στα νηπιαγωγεία, δεσμεύτηκε ότι δεν θα κλείσει κανένα νηπιαγωγείο.
Εξάλλου, για το ζήτημα της πρόσληψης αναπληρωτών, ο κ. Φίλης ανέφερε ότι «έχει σκοντάψει» στην διαπραγμάτευση με την τρόικα, και πως όταν ξεμπλοκάρει το γενικότερο θέμα των διορισμών στο Δημόσιο, θα γίνουν οι κατάλληλες νομοθετικές κινήσεις.
Σημειώνεται ότι η ψηφοφορία για το νομοσχέδιο για την Έρευνα θα διεξαχθεί την Παρασκευή στην Ολομέλεια της Βουλής.