Στη σημασία του εκσυγχρονισμού του σχολείου μέσω των νέων τεχνολογιών και της συνεργασίας της εκπαιδευτικής κοινότητας και της Πολιτείας αναφέρθηκε ο υφυπουργός Παιδείας Θεοδόσης Πελεγρίνης στην ομιλία του κατά τη συζήτηση στη Βουλή, των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης.
Στόχος του υπουργείου, όπως ανέφερε ο υφυπουργός, είναι “το σχολείο να δημιουργεί περιεχόμενο και όχι να καταναλώνει”.
Ειδικότερα, ο κ. Πελεγρίνης επεσήμανε ότι η πολιτική του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, στο βάθος της τετραετίας, θα αναπτυχθεί σε τρεις άξονες: τον μορφωτικό (με επίκεντρο τη λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης), τον ψυχαγωγικό (με δραστηριότητες που προωθούν τη δημιουργικότητα των μαθητών) και τον επαγγελματικό (με επίκεντρο την τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση).
Εξάλλου, ο υφυπουργός τόνισε ότι η ηγεσία του υπουργείου θα επιδείξει “ιδιαίτερη μέριμνα” για την άντληση πόρων και τεχνογνωσίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΣΠΑ) και άλλες χώρες του εξωτερικού. Σε αυτό το πλαίσιο, ανακοίνωσε τη λειτουργία εκπαιδευτικής τηλεόρασης, την προώθηση της κουλτούρας του βιβλίου μέσω αναβάθμισης της λειτουργίας των βιβλιοθηκών, την αξιοποίηση των γενικών αρχείων του κράτους στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς επίσης και την κατάθεση νέου κανονιστικού πλαισίου που θα υποστηρίζει όλα τα παραπάνω, έως τον Μάρτιο, πριν ξεκινήσουν οι διαδικασίες για το διορισμό εκπαιδευτικών για το νέο σχολικό έτος.