Η Υφυπουργός Υγείας, κα Ζέττα Μακρή, συνοδευόμενη από τον Γενικό Γραμματέα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, Ανδρέα Κατσανιώτη, επισκέφθηκε σήμερα το ΚΕΕΛΠΝΟ, όπου ενημερώθηκε για τη λειτουργία της 24ωρης γραμμής (1135) πληροφόρησης και υποστήριξης σεισμοπλήκτων και πολιτών της Κεφαλονιάς.
Μετά το πέρας της επίσκεψης πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες δηλώσεις:
"Μετά τον καταστροφικό σεισμό στην Κεφαλονιά, το ΚΕΕΛΠΝΟ πρότεινα στον Υπουργό να υπάρχει η γραμμή 1135, που θα λειτουργεί σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα. Ο Υπουργός το δέχτηκε και το εισηγήθηκε στον Πρωθυπουργό, ο οποίος έδωσε εντολή να υλοποιηθεί αμέσως. Πράγματι –βλέπετε τώρα- είμαστε στο σημείο όπου θα εργάζονται και θα εξυπηρετούν τους πολίτες. Η γραμμή αυτή έχει ως σκοπό να δέχεται τηλεφωνήματα από τους ενδιαφερόμενους -τους πολίτες της Κεφαλονιάς και όχι μόνον- να καταγράφει και να κωδικοποιεί τα αιτήματά τους και εν συνεχεία να επανέρχεται, δίνοντας τις σωστές απαντήσεις", τόνισε η υφυπουργός.
"Οι πληροφορίες θα αφορούν είτε θέματα που έχουν ευθεία σχέση με το σεισμό και τις ζημιές που έχουν γίνει, είτε τις αποζημιώσεις και τις ενισχύσεις οι οποίες θα καταβάλλονται, είτε οποιαδήποτε άλλα γραφειοκρατικά θέματα τους απασχολούν. Και το σημαντικό δεν είναι ότι απλώς θα λαμβάνει τα αιτήματα αλλά θα τα κωδικοποιεί, θα επανέρχεται και θα δίνει απαντήσεις είτε σε τοπικό είτε σε κεντρικό επίπεδο".
"Είναι σημαντικό για τους πολίτες να ξέρουν ότι υπάρχει ένα σημείο όπου μπορούν να ενημερωθούν για όλα που τους αφορούν σε σχέση με το κράτος. Αυτό ήταν το σημαντικό και αυτό έγινε σήμερα", ανέφερε μεταξύ άλλων η υφυπουργός", ανέφερε μεταξύ άλλων η υφυπουργός.