Το σχόλιο του υπουργού Παιδείας για το περιστατικό των 106 φοιτητών που παρέδωσαν την ίδια εργασία σε εξεταζόμενο μάθημα
Σοβαρότατο θέμα ηθικής και ακαδημαϊκής τάξεως χαρακτήρισε ο Κ. Γαβρόγλου το περιστατικό των φοιτητών που παρέδωσαν την ίδια εργασία σε εξεταζόμενο μάθημα, στην Πάτρα.
«Το περιστατικό εγείρει ένα σοβαρότατο θέμα ηθικής και ακαδημαϊκής τάξεως, αντίθετο με το πνεύμα της ακαδημαϊκότητας και της άμιλλας μεταξύ των φοιτητών», δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, με αφορμή το περιστατικό των 106 φοιτητών του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών που παρέδωσαν την ίδια εργασία σε εξεταζόμενο μάθημα.
«Η απόφαση των ακαδημαϊκών οργάνων του Πανεπιστημίου Πατρών σηματοδοτεί ότι οι κανόνες υπάρχουν για να εφαρμόζονται και όχι για να παραμένουν γράμμα κενό. Δεν μπορώ να πω το ίδιο για τις συγκεκριμένες φοιτητικές παρατάξεις που έσπευσαν να προστατεύσουν τους "άριστους" αντιγραφείς», σχολίασε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης: «Η καθιέρωση των εργασιών αντί των αυστηρά επιτηρούμενων εξετάσεων, κατακτήθηκε ως ένα βήμα τεράστιας αναβάθμισης των εκπαιδευτικών διεργασιών στα ΑΕΙ. Δεν πρέπει παθογενείς καταστάσεις να υπονομεύσουν την πρακτική των εργασιών. Εδώ και δεκαετίες οι προηγούμενες κυβερνήσεις εθελοτυφλούσαν και άφηναν να οργανωθεί ένα σύστημα παραπαιδείας πέριξ των Πανεπιστημίων. Στόχος μας είναι, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες αρχές και με τις Διοικήσεις των Πανεπιστημίων, αυτή η παθογένεια να τερματιστεί και να διασφαλιστεί η αξιοπιστία της μαθησιακής και εξεταστικής διαδικασίας».
Τέλος, ο κ. Γαβρόγλου καταλήγει στη σχετική ανακοίνωσή του ότι «θα ληφθούν από κοινού όλα τα μέτρα ώστε να προστατευθεί η δυνατότητα των φοιτητών να εκπονούν και να συγγράφουν τις εργασίες τους εκτός των πανεπιστημιακών αιθουσών, γεγονός που αποτελεί πρόοδο και κατάκτηση της πανεπιστημιακής κοινότητας».