Η κυκλοφορία 520 λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη τον Σεπτέμβριο θα αποτελέσει το μεγάλο στοίχημα για τη νέα διοίκηση
Η κυκλοφορία 520 λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη τον Σεπτέμβριο, έναντι περίπου 260 το φετινό καλοκαίρι, θα αποτελέσει το μεγάλο στοίχημα για τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ, όπως επισήμανε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στον Οργανισμό, Δημήτρης Τσερμενίδης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, «Πρακτορείο 104,9 FM».
Ο ίδιος ανέφερε ότι υπήρξε συνάντηση με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη, την περασμένη Δευτέρα και έχουν κατατεθεί προτάσεις και στη διοίκηση, που αφορούν κυρίως στις προμήθειες, με στόχο να υπάρχει ρευστότητα για αλλαγή ανταλλακτικών στα λεωφορεία (στόχος τα 520 λεωφορεία στους δρόμους) και να συζητηθεί η αντικατάσταση των αστικών στην 20ετία ή στη 15ετία.
Πρόσθεσε ότι «υπάρχει πρόταση του υπουργείου Μεταφορών για νέα συλλογική σύμβαση εργασίας και η συνεργασία με το υπουργείο και στον τομέα αυτό είναι πολύ καλή».
Από την πλευρά του, μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9 fm», ο υπουργός ανέφερε ότι μέλημα της κυβέρνσησης είναι να βγουν όσο το δυνατόν περισσότερα λεωφορεία στους δρόμους και ότι «μπροστά μας είναι η εκκαθάριση του ΟΑΣΘ και η ενημέρωση των πολιτών της Ελλάδας για το τι γινόταν στον ΟΑΣΘ».
Μετά τις τελευταίες εξελίξεις, ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης. εξέδωσε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία σηματοδοτείται η έναρξη μιας καινούριας περιόδου για την πόλη της Θεσσαλονίκης, τις συγκοινωνίες της και την εξυπηρέτηση των πολιτών.
«Η κυβέρνηση με την ψήφιση του νόμου 4482/17 έσπασε το απόστημα που για εξήντα χρόνια κακοφόρμιζε επάνω στο σώμα της πόλης. Ο ορισμός των νέων διοικήσεων των φορέων αστικών συγκοινωνιών, με τους συμβολισμούς που περιέχει, σηματοδοτεί το τέλος στο ιδιότυπο Θεσσαλονικιώτικο Κωσταλέξι για το οποίο όλοι γνώριζαν, αλλά κανένας δεν μιλούσε», επισημαίνει και προσθέτει:
«Οι προηγούμενες κυβερνήσεις έχουν βαρύτατες ευθύνες που για 60 χρόνια ανέχτηκαν τα τερτίπια και τις "μηχανές" που είχαν στήσει οι διοικήσεις του ΟΑΣΘ για να απομυζούν δημόσιο χρήμα. Έχουν ευθύνες γιατί άφησαν για δεκαετίες την Θεσσαλονίκη με ένα μόνο συγκοινωνιακό μέσο, ιδιαίτερα δαπανηρό, που παρείχε κάκιστες υπηρεσίες, που λειτουργούσε αδιαφανώς υπό ένα ιδιότυπο, φαύλο καθεστώς. Είναι οι ίδιες πολιτικές δυνάμεις που σήμερα αντιδρούν στην αποϊδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ και στην προσπάθεια της κυβέρνησης για τη δημιουργία ενός σύγχρονου και ολοκληρωμένου συστήματος δημόσιων αστικών συγκοινωνιών για την πόλη της Θεσσαλονίκης. Εμείς προχωράμε μπροστά. Το παλιό και η αποτυχία χάρισμά τους».