«Η Υγεία θα έχει τη μερίδα του λέοντος»
Για τις επερχόμες προσλήψεις στο Δημόσιο μίλησε, μεταξύ άλλων, η υπουργός Εσωτερικών, Νίκη Κεραμέως, αλλά και την αξιολόγηση στο Δημόσιο, ωστόσο ξεκίνησε από τις πυρκαγιές που όπως είπε προκαλούν δέος και ενδεικτικά αναφέρθηκε ενδεικτικά στις 400 πυρκαγιές που έχουν ξεσπάσει τις τελευταίες έξι μέρες.
«Έχουμε ήδη αυξήσει σημαντικά τις προσλήψεις στην Πυροσβεστική, από περίπου 14.000 σε πάνω από 16.000 και είναι κατά 46% περισσότερα τα εναέρια μέσα και 96% περισσότεροι οι εθελοντές» είπε η Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στην ΕΡΤ.
Στο Υπουργικό Συμβούλιο του Σεπτεμβρίου γίνεται μια συζήτηση επί του προγραμματισμού προσλήψεων για την επόμενη χρονιά στο Δημόσιο, επιβεβαίωσε ο η υπουργός Εσωτερικών κσι πρόσθεσε:
«Σε περίπου ένα μήνα από σήμερα το τελικό πλάνο για τις 16.000 προσλήψεις στο Δημόσιο, είπε η υπουγός.Από που προκύπτει ο αριθμός. Έχουμε έναν πολύ αυστηρό κανόνα στο δημόσιο. Μία πρόσληψη για κάθε μία αποχώρηση. Κρατάμε αν θέλετε, σφιχτό το σώμα του δημοσίου τομέα, αλλά ταυτόχρονα εισάγουμε διαρκώς κίνητρα για να βελτιώσουμε την απόδοση, την παραγωγικότητα του δημοσίου. θέλουμε ένα δημόσιο το οποίο θα είναι πιο αξιοκρατικό, πιο αποτελεσματικό, πιο λειτουργικό».
Η Υγεία έχει τη μερίδα του λέοντος. θα είμαστε απολύτως συνεπείς στην προτεραιότητα που δίνουμε στην Υγεία με βάση τις ανάγκες που έχει η χώρα μας. Είμαστε διαδικασία που καταγράφουμε τις ανάγκες που έχουν οι φορείς σε όλη τη χώρα, σε όλα τα υπουργεία, σε όλους τους τομείς. Αυτό θα αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης, έρευνας, μελέτης προκειμένου να παρουσιάσουμε σε περίπου ένα μήνα από σήμερα το τελικό πλάνο για τις 16.000, προσλήψεις.
«Το σύστημα αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων γίνεται με συγκεκριμένες παραμέτρους που συνδέονται πλέον και με το μπόνους παραγωγικότητας, το οποίο είναι πολύ μια πολύ σημαντική παράμετρος. Όσο πιο αποτελεσματικός είναι ένας δημόσιος υπάλληλος, τόσο καλύτερα αμείβεται», είπε.
Στη συνέχεια η Νίκη Κεραμέως αναφέρθηκε στην αποτίμηση των υπηρεσιών του Δημοσίου από τους ίδιους τους πολίτες: «Για παράδειγμα πηγαίνω σε ένα ΚΕΠ, εξυπηρετούμαι κι εν συνεχεία καλούμαι να απαντήσω με sms εάν η εξυπηρέτηση ήταν αποτελεσματική».